پیرلو: مشکلی برای شروع کار سرمربیگری‌ام در خارج از ایتالیا ندارم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیرلو که پس از بازی برای تیم‌هایی همچون  اینتر، میلان و یوونتوس، در سال 2017 با پیراهن تیم نیویورک سیتی اف‌سی آمریکا اعلام بازنشستگی و در ادامه در کلاس‌های مربیگری پرولایسنس یوفا (معتبرترین مدرک مربیگری فوتبال جهان) شرکت کرد، می‌گوید ممکن است سرمربیگری‌اش را در خارج از ایتالیا آغاز کند.

پیرلوی 40 ساله در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با کریستین ویری، هم‌تیمی پیشین خود در اینتر، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: من مشغول کار روی پروژه سرمربیگری‌ام بودم و باید خودمان را برای ماه سپتامبر (ماه پایانی فصل تابستان) آماده کنیم، هرچند با توجه به شرایط کنونی همه چیز به حالت تعلیق درآمده است. ما باید کار ایوان جوریچ، سرمربی هلاس ورونا و سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو را دنبال می‌کردیم، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا همه چیز متوقف شد.

وی همچنین درباره پیشنهادهایی که دارد، اظهار داشت: من با چند باشگاه صحبت کرده‌ام و باید ببینم که چه خواهد شد. مشکلی برای رفتن به خارج از کشور و شروع کار سرمربیگری در آنجا ندارم. من در نیویورک هم به‌عنوان بازیکن بود‌ه‌ام و می‌توانم کار سرمربیگری‌ام را در خارج از ایتالیا آغاز کنم. اگر می‌خواهید به جایگاه مدنظرتان در مربیگری برسید، باید بتوانید خارج از کشورتان هم کار خود را آغاز کنید.

اسطوره فوتبال ایتالیا در پایان خاطرنشان کرد: دلم برای فوتبال تنگ نشده است، بلکه آماده شروع کاری دیگر هستم. پس از دو سال بودن در خانه، حالا می‌دانم که می‌خواهم چه کار کنم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم