واکنش رئیس باشگاه آنتورپ به اختلاف ایوان لکو و علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Gazet van Antwerpen بلژیک، آیا آنتورپ درون دروازه‌اش با مشکل مواجه شده است؟ ایوان لکو سرمربی کروات آنتورپ در بازی لیگ اروپا برابر تاتنهام علیرضا بیرانوند را درون دروازه تیمش قرار داد و پس از بازی اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک با کلوب بروژ نیز از عملکرد بیرانوند انتقادهای تندی کرد. این دروازه‌بان ایرانی پس از دو بازی نیمکت‌نشین شد و بوتز فرانسوی در بازی خانگی با وارخم به خط دروازه آنتورپ بازگشت. با این وجود باشگاه آنتورپ و هوادارانش از چنین وضعیتی خسته و ناراحت هستند.

اِسوِن یاسکواِس، رئیس باشگاه آنتورپ اعتقاد دارد ایوان لکو می‌توانست مانع بروز مشکل دروازه‌بانی در تیمش شود و رویکرد او در این مورد خوب نبوده است.

وی در این مورد گفت: من از ایوان لکو شنیدم که او نمی‌خواست انتقادی از شخص خاصی داشته باشد. بیرانوند هم مثل بوتز یک بازیکن برجسته است. همچنان معتقدم که داشتن دو دروازه‌بان خوب بهتر از یک نفر است.

رئیس باشگاه آنتورپ در واکنش به انتشار برخی خبرها مبنی بر جذب دروازه‌بان جدیدی به جای بوتز یا بیرانوند خاطرنشان کرد: می‌دانم با جذب یک دروازه‌بان بلژیکی می‌توانستیم کار را آسان کنیم، اما اکنون چنین موضوعی مطرح نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم