همکاری برد پیت و آرونوفسکی در یک فیلم قطعی شد

فیلم «ببر» که با همکاری کمپانی‌های تهیه فیلم برد پیت و دارن آرونوفسکی ساخته می‌شود حقوق پخش خود را در جشنواره کن برای فروش ارایه می‌کند.

به نقل از ددلاین، فیلم «ببر» به کارگردانی میروسلاو اسلابوشپیتسکی در جشنواره فیلم کن امتیاز پخش خود را ارایه می‌کند.

این فیلم که با بازی آلکساندر اسکارسگارد و دین هی‌هان ساخته می‌شود تهیه‌کنندگانی قوی را پشت سر خود دارد.

اسلابوشپیتسکی فیلمساز اوکراینی که قرار است این فیلم را بسازد، فیلمنامه‌اش را خودش با اقتباسی از کتاب «ببر» نوشته جان والیانت خلق کرده است. در این فیلم اسکارسگارد برنده جایزه امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران آمریکا در کنار دن دی‌هان بازیگر فیلم «اوپنهایمر» بازی خواهند کرد.

داستان فیلم واقعی است و در اواخر دهه ۱۹۹۰ در شرق پر برف روسیه می‌گذرد و موضوع آن درباره تیمی از مردانی به اسم تیم «ببر» است که برای محافظت از ببرهای در معرض خطر در برابر شکارچیان غیرقانونی ببر و چوب فعالیت می‌کنند. وانزین رهبر تیم (با بازی اسکارسگارد) وقتی با مساله کشتن ببری روبرو می‌شود که یک شکارچی غیرقانونی را برای دفاع از خود کشته است و او باید بتواند وظیفه‌شناسی‌اش را ثابت کند. دی‌هان نیز در نقش دانشمند جوان محیط زیست بازی خواهد کرد که جدیدترین عضو این گروه است.

دارن آرونوفسکی با کمپانی «پروتوزوآ» و برد پیت با کمپانی «پلن بی انترتینمنت» کار تولید این فیلم را برعهده دارند.

فیلم قبلی اسلابوشپیتسکی با عنوان «قبیله» در سال ۲۰۱۴ در مدرسه ناشنوایان و کاملاً به زبان اشاره اوکراینی بدون زیرنویس ساخته شده بود.

اسکارسگارد اکنون در حال بازی در فیلم «مرد شمالی» ساخته رابرت اگرز است. دی‌هان نیز در حال بازی در درام «پله» در کنار بازیگرانی چون کالین فرت، تونی کولت و ژولیت بینوش است.

آرونوفسکی از تهیه این فیلم ابراز خرسندی کرد و گفت به عنوان یک تهیه‌کننده مدتی بود که ۲ کار را در آرزوهایش داشت؛ یکی ساختن این فیلم و دیگری همکاری با کارگردان مولف درخشانی که میروسلاو اسلابوشپیتسکی است.

از این پروژه به عنوان ترکیبی عالی از یک کارگردان جوان و با استعداد، یک تیم سازنده عالی، یک تیم قوی بازیگری، یک محتوای تاثیرگذار در خدمت یک فیلمنامه بدیع و پراکشن ماجراجویی با موضوعی بر مبنای انسانیت یاد شده است.