هالند: هرگز نگفته‌ام که در آستانه پیوستن به یوونتوس بودم/ رایولا بهترین مدیر برنامه دنیاست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند پس از دریافت جایزه پسر طلایی اروپا، جایزه‌ای که هر سال نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا به بهترین بازیکن زیر 21 سال شاغل در اروپا اهدا می‌کند، گفت: افتخار می‌کنم که این جایزه را دریافت کردم. این انگیزه‌ای برای من به منظور انجام کارهای بهتر و رسیدن به اهداف جدید است.

وی همچنین در تمجید از مدیر برنامه‌های خود اظهار داشت: مینو رایولا بهترین مدیر برنامه دنیاست. رایولا خیلی به من کمک می‌کند و می‌خواهم به کار با او ادامه دهم.

مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند همچنین درباره اینکه گفته می‌شود او پیش از این گفته بود که در آستانه پیوستن به یوونتوس بوده، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند که من چنین چیزی گفته‌ام اما من هرگز چنین حرفی نزده‌ام. من حالا تنها یک سال است که در بوروسیا دورتموند هستم و از بودن در این تیم واقعاً خوشحالم.

هالند 20 ساله همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: 18 ماه اخیر برای من فوق‌العاده بوده است و از بودن در دو باشگاه سالزبورگ و بوروسیا دورتموند لذت برده‌ام. کسب توپ طلا رویای هر بازیکنی از جمله من است اما حالا بابت بردن جایزه پسر طلایی افتخار می‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من الگوهای زیادی در زندگی‌ام دارم و سعی می‌کنم از دیگر مهاجمان چیزهایی بیاموزم. زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین مهاجمان تاریخ است و سعی می‌کنم از او تا جایی که می‌توانم چیزهایی بیاموزم. ایبرا یکی از الگوهای من است.

این مهاجم نروژی که در نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال قرار داشت، با قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش 20 میلیون یورو به دورتموند پیوست، تاکنون در 32 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و 33 گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم