نیمار پیام داد به بارسلونا برمی‌گردد/ گریزمان در فهرست فروش!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا ادعا کرد که نیمار بار دیگر به اطلاع مسئولان باشگاه بارسلونا رسانده که شدیداً خواهان بازگشت به نوکمپ است.

او تابستان سال گذشته تمام تلاشش را برای بازگشت به جمع آبی‌و‌اناری‌ها انجام داد اما مخالفت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رقم بالایی که برای فروش او تعیین شد، اجازه نداد چنین اتفاقی رخ دهد. با این حال از انگیزه‌های ستاره برزیلی برای بازگشت به تیمی که سال 2018 آن را ترک کرد، کاسته نشده است.

طبق ادعای اسپورت، نیمار به مسئولان باشگاه بارسلونا گفته است؛ از هر ابزاری که برای تحت فشار قرار دادن PSG داشته باشد، استفاده می‌کند تا راه بازگشتش به نوکمپ را هموار کند. این در حالیست که مالکان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قطر به مدیران باشگاه دستور داده‌اند به نیمار اجازه خروج ندهند. نیمار ظاهراً دست بردار نیست و قصد دارد در پایان فصل جاری مذاکراتش را از سر بگیرد و این بار انتظار می‌رود که تنش‌ها میان او و باشگاه پاریسی به اوج برسد.

نیمار , تیم فوتبال بارسلونا , آنتوان گریزمان , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

نشریه اسپورت در همین حال ادعای دیگری هم مطرح کرده که حتی روی جلد این روزنامه کاتالان رفته است. این نشریه نوشته که آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا ممکن است قربانی شود تا پول لازم برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ فراهم شود.

گریزمان تابستان سال 2019 با قراردادی 120 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و با وجود شروعی ضعیف در هفته‌‌های قبل از تعلیق لیگ به خاطر شیوع کرونا، آمار قابل قبولی داشت.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم