میلان قرارداد پیولی را تا سال 2022 تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان با تأیید خبر انصرافش از استخدام رالف رانگنیک به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم، از تمدید قرارداد سرمربی فعلی تیم، استفانو پیولی تا سال 2022 خبر داد.

میلانی‌ها از ماه نوامبر سال گذشته با سرمربی آلمانی پیشین تیم فوتبال لایپزیگ در مذاکره بودند و گفته می‌شد که حتی با او برای قبول هدایت تیم و ایفای نقش به عنوان مدیر ورزشی تیم هم به توافق رسیده بودند. با این حال عملکرد امیدوار کننده روسونری پس از آغاز مجدد لیگ – بعد از وقفه سه ماهه ناشی از شیوع کرونا – که در آن نه تنها هیچ یک از 9 بازی‌اش را نباخته بلکه رقبای سرسختی مانند یوونتوس و لاتزیو را هم قاطعانه شکست داده، نظر باشگاه را درباره برکنار کردن سرمربی فعلی‌اش عوض کرد.

پیولی 62 ساله تا سال 2021 با میلان قرارداد داشت و تنها در صورتی که می‌توانست برای این تیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد قراردادش یک سال دیگر هم تمدید می‌شد اما با وجود اینکه هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و شانس میلان هم برای کسب این سهمیه کمرنگ است، باشگاه تصمیم گرفته مزد عملکرد خوب سرمربی تیم را با تمدید دو ساله قرارداد او تا پایان فصل 22-2021 بدهد.

 

البته باشگاه در بیانیه‌اش که بلافاصله پس از پیروزی 2 بر یک بامداد امروز در خانه ساسولو منتشر شد، مدعی شده که این تصمیم نه بر اساس پیروزی‌های اخیر تیمش بلکه بر اساس روحیه تیمی و اتحادی است که پس از ورود سرمربی سابق فیورنتینا و اینتر به سن‌سیرو در میلان شکل گرفته است.

پیولی ماه اکتبر سال 2019 سکان هدایت میلان را از مارکو جامپائولو تحویل گرفت و از زمان آغاز مجدد لیگ پس از وقفه سه ماه به خاطر ویروس کرونا، از 9 بازی‌اش 7 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده است.

چندین منبع خبری در ایتالیا پیش از این گزارش کرده بودند که ستاره‌های میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ و هاکان چالهانوغلو به مدیران میلان اصرار کردند که پیولی را به عنوان سرمربی فصل اینده تیم هم ابقا کند

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم