موقعیت مهدی در صدر فروش

آمار فروش فیلم‌های سینمایی نوروز تا این لحظه اعلام شد.

هفت فیلم سینمایی (موقعیت مهدی، قدغن، شادروان، روز صفر، مرد بازنده، سگ بند و گل به خودی) از ۱۸ اسفند ماه در سینماهای کشور به عنوان اکران نوروز 1401 معرفی شدند.

امروز آمار ابتدایی فروش این فیلم‌ها منتشر شد که بدین ترتیب می باشد:

فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، با ۲۲۶ سالن، از ۲۵ اسفند اکران خود را آغاز کرده و تا الان، ۹۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

دانلود فیلم روز صفر از رسانه هکس دانلود

فیلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی، با ۲۰۴ سالن، از ۲۵ اسفند اکران شد و فعلاً فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، با ۲۴۲ سالن و اکرانی مشابه دو فیلم قبلی، به فروش ۵۹۵ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم سینمایی «قدغن» به کارگردانی مجید مافی، با ۱۳۲ سالن، از ۱۸ اسفند اکران خود را آغاز کرده و تا به این لحظه ۸۳ میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم با ۱۹۸ سالن، تا الان ۴۷۸ میلیون تومان فروخته است.

دانلود فیلم مرد بازنده از رسانه موویانه

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر هم ۳۱۴ سالن در اختیار دارد و در مدت اکران از ۱۸ اسفند تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان فروخته است.

فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری، هم در این مدت با ۱۲۸ سالن، ۸۵ میلیون تومان فروخته است.

گفتنی است، تاکنون فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر، توانسته فروش یک و نیم میلیاردی را ثبت کند و از سایر آثار در فروش پیشی بگیرد.