مرتنس دلیل خوشحالی پس از گلش مقابل انگلیس را توضیح داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان بازی یکشنبه شب تیم‌های ملی بلژیک و انگلیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی 2 بر صفر بلژیکی‌ها خاتمه یافت، گل دوم پیروزی میزبان را دریس مرتنس با یک ضربه ایستگاه زیبا به ثمر رساند.

مهاجم ناپولی پس از به ثمر رساندن این گل بلافاصله به سمت نیمکت تیمش رفت و سرمربی خود روبرتو مارتینس را در‌ آغوش گرفت و چند ثانیه‌ای با او خوش و بش کرد. مرتنس در 9 بازی‌ اخیرش برای ناپولی در تمامی رقابت‌ها تنها دو گل زده است اما او ناکامی‌های خود را با گل زیبایش به سه‌شیر برای مدتی به دست فراموشی سپرد.

او درباره اینکه چرا به آن شیوه خوشحالی کرد، گفت: در دور قبلی بازی‌های ملی من به خاطر بحران ویروس کرونا در ناپولی گیر کرده بودم و از اینکه نمی‌توانستم تیم ملی کشورم را همراهی کنم بسیار ناراحت شدم. در آن زمان من به طور مداوم با سرمربی تیم ملی در تماس بودم. او به من گفت که به انگلیس گل خواهم زد و حرفش هم درست بود. به همین دلیل به سمتش رفتم و او را در آغوش گرفتم.

مرتنس و یارانش که با یک تساوی هم به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود می‌کنند، در آخرین بازی خود فردا شب (چهارشنبه) به مصاف دانمارک خواهند رفت. مرتنس پس از این بازی به ایتالیا برمی‌گردد تا خودش را برای مصاف ناپولی و میلان که 5 روز دیگر برگزار می‌شود آماده کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم