لوکاکو: به صورت تیمی می‌توانیم بهتر هم کار کنیم/ به کسب قهرمانی در لیگ اروپا امیدوار هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ روملو لوکاکو در برتری 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) اینتر در خانه جنوا در چارچوب هفته سی‌وششم سری A ایتالیا، دو گل برای نراتزوری به ثمر رساند و شمار گل‌های زده خود در این رقابت‌ها را به عدد 23 رساند. این مهاجم بلژیکی که در تمامی رقابت‌های فصل جاری 29 گل برای تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته به ثمر رسانده، همچنین با زدن 15 گل خارج از خانه با رکورد ایستوان نیرز، مهاجم پیشین اینتر که در فصل 50-1949 به ثبت رسانده بود، برابر شد.

لوکاکو که در تاریخ باشگاه اینتر از حیث گلزنی در فصل اول حضور در این تیم تنها پشت‌سر نیرز با 26 گل و رونالدو نازاریو با 25 گل قرار دارد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: از حیث شخصی خوشحال هستم اما می‌خواهم بگویم که ما به صورت تیمی می‌توانیم بهتر هم کار کنیم. ما ترکیب خوبی داریم و قرار گرفتن در رده دوم جدول برای‌مان آسان نیست، چون می‌خواهیم بازی‌های باقیمانده خود را ببریم و در بهترین جایگاه ممکن فصل را به پایان برسانیم. می‌خواهم به اینتر برای رسیدن به این هدف کمک کنم.

مهاجم 27 ساله اینتر در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما در طول فصل امتیازات زیادی از دست دادیم اما ما تیمی جوان و مشتاق پیشرفت هستیم. حالا می‌خواهیم در این هفته‌های پایانی خوب کار کنیم و سپس در لیگ اروپا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. باید ببینیم در بازی‌های باقیمانده کجا خواهیم بود و سپس لیگ اروپا که آن هم دشوار است اما امیدوار به کسب جام در آن رقابت‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم