لمپارد: برای من فرقی نمی‌کند که مورینیو، تیمش را اسب، کره اسب یا پونی می‌بیند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام در هفته دهم لیگ برتر انگلیس با حواشی جالبی همراه بود. در نشست خبری پس از این بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام تأکید کرد که با وجود صدرنشینی، تیمش را جزو اسب‌های (مدعیان) کورس قهرمانی نمی‌داند بلکه آن را یک کره اسب یا پونی (اسب‌های پاکوتاه) می‌بیند که هنوز توان رقابت‌ها با اسب‌های مسابقه را ندارد.

تلاش آقای خاص برای برداشتن فشار روانی از روی شاگردانش اما برای شاگرد سابق او فرانک لمپارد گول زننده نبود، چرا که وی به سبب سال‌ها بازی در چلسی زیر نظر مرد پرتغالی با تاکتیک‌های روانی او آشناست. به همین دلیل هم او در پایان بازی گفت که بدون توجه به اظهارات مورینیو، تاتنهام را یک مدعی جدی در کورس قهرمانی می‌بیند.

لمپارد گفت: ژوزه مختار است شرایط را هر طوری که از دریچه نگاه خودش می‌بیند، تعبیر کند، اما از دریچه نگاه ما او و تیمش صدرنشین لیگ هستند و رقابت در صدر جدول هم بسیار فشرده است. اگر چلسی مدعی است، پس آنها هم باید مدعی شناخته شوند. وقتی شما در تیم‌‌تان بازیکنانی مانند هری کین و هئونگ مین سون را دارید، سونی که 9 گل زده و هری کینی که هفت گل زده و وقتی که می‌توانید به خاطر نظم تیمی‌تان کلین‌شیت کنید، پس باید انتظار قرار گرفتن در کورس قهرمانی را داشته باشید.

لمپارد ادامه داد: تاتنهام سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده است. آنها بازیکنانی مانند گرث بیل را روی نیمکت‌‌شان دارند و دلی آلی را هم دارند. تاتنهام تیمی قوی و پرمهره دارد و من هم فکر می‌کنم که همه تیم‌های بالای جدول مدعی هستند اما ژوزه می‌تواند هر طوری که دوست دارد به قضیه نگاه کند.

 

یکی دیگر از اظهارات مورینیو که واکنش لمپارد را به همراه داشت این بود که برای چلسی اینکه تنها 2 امتیاز کمتر از تاتنهام دارد، به هیچ وجه مشکل‌ساز نیست.

سرمربی چلسی گفت: من مطمئن نیستم که او بر چه اساس این حرف را زده است. فکر نمی‌کنم که نتیجه این بازی تغییری در این حقیقت به وجود می‌آورد که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است. کلی بازی دیگر مانده است و من هم فکر نمی‌کنم که پیروزی هر یک از دو تیم چیزی را عوض می‌کرد. به نظرم احساسی که ژوزه درباره وضعیت تیم خودش و ما در جدول دارد، بی‌ربط است. ما باید فقط روی وضعیت خودمان تمرکز کنیم چون می‌دانیم که رقابت در بالای جدول چقدر فشرده است. در ضمن در کورس قهرمانی فقط ما و تاتنهام یا لیورپول حضور نداریم. این فصل کلی تیم دیگر هم هستند که نسبت به فصول گذشته تغییر کرده‌اند. راستش را بخواهید من واقعاً نمی‌دانم که باید درباره حرفه‌های مورینیو چه بگویم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم