لائوتارو: قهرمانی در سری A یکی از اهداف اینتر است/ دلم برای حس گلزنی تنگ شده بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در برتری 6 بر 2 اینتر مقابل کروتونه در هفته پانزدهم سری A ایتالیا موفق به هت‌تریک شد و سال 2021 را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما مقابل تیمی آماده به میدان رفتیم. ما سخت روی فاز دفاعی بازی‌مان کار می‌کنیم و خیلی خوشحالیم که امروز پیروز از زمین خارج شدیم.

وی افزود: دلم برای حس گلزنی تنگ شده بود. به ثمر رساندن گل حس خوبی دارد اما در کنارش تلاش برای تیم هم اهمیت دارد. این گل‌ها را به خانواده‌ام، نامزدم و دخترم که به زودی به دنیا خواهد آمد، تقدیم می‌کنم. وقتی اینتر برنده می‌شود، خوشحال هستم اما خوشحال‌تر می‌شوم که تیم با گل‌های من به پیروزی می‌رسد.

مهاجم آرژانتینی اینتر همچنین در خصوص صدرنشینی این تیم با این پیروزی و باقی ماندن در کورس قهرمانی اظهار داشت: قهرمانی در سری A یکی از اهداف ما است و برای ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌کنیم. امیدواریم تا هفته آینده صدرنشین باقی بمانیم.

اینتر با این برد 36 امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی را از رقیب دیرینه خود یعنی میلان 34 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده، گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم