لائوتارو: بارسلونا؟ الان بازیکن اینتر هستم اما فردا را نمی‌دانم/ مشت‌هایم به نیمکت به خاطر عصبانیت از خودم بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس می‌گوید از وضعیت فعلی خود در تیم فوتبال اینتر راضی است اما مطمئن نیست که این به معنا ماندنش در این تیم باشد.

طی فصل گذشته شایعات و خبرهای زیادی درباره تلاش بارسلونا برای خرید مارتینس از اینتر منتشر شد که البته بی‌اساس هم نبود اما در نهایت شروطی که اینتر برای فروش بازیکنش تعیین کرده بود بارسلونایی که وضعیت مالی چندان مناسبی ندارد را در جذب این بازیکن 23 ساله ناکام گذاشت.

لائوتارو درباره وضعیت خود و شایعاتی که درباره انتقالش به بارسلونا وجود داشت گفت: من هر روز برای ارتقا دادن سطح بازی‌ام تلاش می‌کنم. امروز من بازیکن اینتر هستم و می‌خواهم هر کاری که از دستم ساخته است برای کمک به موفقیت این تیم انجام دهم. من راضی‌ام. ما هر روز تمرین می‌کنیم و می‌خواهم بازی‌های‌‌مان را ببریم تا اینتر را به بالاترین جایگاه ممکن برسانیم. فردا اما نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظارم خواهد بود. چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که من بازیکن اینترم و اینکه راضی‌ام.

اخیراً خبرهایی درباره احتمال تمدید قرارداد لائوتارو و اینتر منتشر شده است. او از تأیید مستقیم این موضوع خودداری کرد و ادامه داد: من از همه هواداران به خاطر محبت‌شان تشکر می‌کنم، همینطور از تمامی عوامل باشگاه و آنهایی که همیشه به من نزدیک بوده‌اند.

در جریان بازی اخیر اینتر مقابل جنوا که اینتری‌ها آن را با بردند، لائوتارو در نیمه دوم تعویض شد و پس از خروج از میدان چندین بار به رختکن تیمش مشت کوبید. تصور می‌شد که خشم او از تصمیم کونته برای تعویض کردنش باشد اما بازیکن سابق تیم راسینگ کلاب آرژانتین تأکید کرد که این کار او دلیل دیگری داشته است.

وی افزود: من از دستم خودم عصبانی بودم چون آن بازی که دلم می‌خواست را نتوانستم ارائه کنم. به همین دلیل هم این واکنش از من سر زد اما امروز من راضی‌ام و آماده برای بازی بعدی.

تیم فوتبال اینتر امشب (سه‌شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:25 به وقت تهران میهمان تیم شاختار دونتسک اوکراین خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم