غیبت ایموبیله و لیوا در مصاف لاتزیو با یوونتوس قطعی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسپورت ایتالیا اعلام کرد که چیرو ایموبیله و لوکاس لیوا به همراه توماس استراکوشا روز گذشته (شنبه) زمین تمرینی تیم فوتبال لاتزیو را ترک کردند و به این ترتیب در بازی امروز تیم آبی‌پوش شهر رم مقابل یوونتوس حضور نخواهند داشت.

تست کرونای این سه بازیکن قبل از بازی قبلی‌شان مقابل تیم زنیت سن‌پترزبورگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا (چهارشنبه هفته گذشته) مثبت شده بود و با اینکه لاتزیویی‌ها در ابتدا معتقد بودند که نتیجه تست‌های گرفته شده توسط آزمایشگاه مورد اعتماد یوفا اشتباه بوده، گویا جواز حضور آنها برای بازگشت به سری A هم صادر نشده است.

گزارش خبرنگار اسپورت ایتالیا حاکی از آن است که این سه بازیکن قبل از آغاز تمرینات روز گذشته لاتزیو زمین تمرینی را ترک کردند، چرا که نتیجه تست کرونای آنها عدم ابتلای‌شان به این ویروس را به طول کامل تأیید نکرده است.

در این میان اظهارات سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو در نشست خبری قبل از بازی که گفت نتیجه دو تست گرفته شده متفاوت از بازیکنانش دقیق بوده‌اند هم باعث ایجاد سردرگمی‌هایی شده است. طبق گزارش اسپورت ایتالیا، به نظر می‌رسد که در این میان کادر پزشکی باشگاه مرتکب اشتباه شده است چرا که در نهایت دستور خروج سه بازیکن از زمین تمرینی لاتزیو صادر شده است.

ایوو پولچینی، رئیس تیم پزشکی باشگاه لاتزیو صبح روز گذشته درباره وضعیت سه بازیکنی که مشکوک به ابتلا به کرونا هستند، گفت: سلامت بازیکنان ما از هر چیزی برای‌مان مهمتر است.تست‌های گرفته شده از آنها در آزمایشگاه کامپوس بیومدیکوی شهر رم گرفته شده است و آنها در این تست‌ها علائمی از وجود کرونا پیدا کرده‌اند. به همین دلیل هم این موضوع رابه اطلاع مقامات بهداشت محلی رساندند و آنها هم با من تماس گرفتند و من نیز فوراً مطابق پروتکل‌ها عمل کردم. البته یکسری ابهامات هم در مورد مسائل حقوقی این قضیه وجود دارد که البته من به عنوان یک پزشک و نه یک وکیل، نمی‌توانم درباره‌شان نظر بدهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم