عذرخواهی مدیر ورزشی سابق باشگاه رم از توتی بابت توصیه به بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، والتر ساباتینی مدیر ورزشی سابق باشگاه رم به صورت علنی از فرانچسکو توتی بابت تحت فشار قراردادن او برای بازنشسته شدن عذرخواهی کرد.

کاپیتان سابق جالوروسی ماه جولای سال 2017 – دو ماه مانده به 42 ساله شدنش – کفش‌های خود را در حالی آویزان کرد که قلباً تمایلی به انجام این کار نداشت اما به خاطر ماجرای اختلافاتش با لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق تیم رم و نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در نهایت مجبور به انجام این کار شد.

اکنون والتر ساباتینی، اعتراف کرده که یکی از کسانی بوده که توتی را برای بازنشسته شدن تحت فشار قرار داده و به او توصیه کرده که کفش‌های خود را آویزان کند.

ساباتینی در حاشیه مراسم معرفی یک کتاب  که به صورت ویدئوی کنفرانس برگزار شد،گفت: من به توتی گفتم که به دوران بازی‌اش پایان دهد چون می‌ترسیدم که کیفیت بازی‌اش افت کند و من ناراحت می‌شدم اگر می‌دیدم که او در پایان یک سیر نزولی بازنشسته می‌شود. با این حال با گذر زمان من احساس کردم که مرتکب اشتباه بزرگی شده‌ام و حرفی که به او زدم کاملاً ابلهانه بود چون فرانچسکو آن زمان از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد.

 

ساباتینی افزود: هرچه از آن روز گذشت من بیشتر به اشتباهم پی می‌برم. او تا آخرین لحظه حضورش در زمین بازی، از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. پس فرانچسکو من از تو عذرخواهی می‌کنم. من یک حرف احمقانه زدم.

توتی هم که در این مراسم حضور داشت به اعتراف ساباتینی واکنش مثبتی نشان داد. او با قبول عذرخواهی ساباتینی به او اطمینان خاطر داد که از توصیه‌اش ناراحت نشده است. کاپیتان سابق جالوروسی گفت: چیزی که گفتی یک جمله حیرت‌آور بود که تا ابد آن را به یاد خواهم سپرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم