شمار مبتلایان به کرونا در سامپدوریا 2 برابر شد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاکوب جانکتو، هافبک تیم فوتبال سامپدوریا فاش کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این تیم بیش از دو برابر آماری است که پیش‌تر از این اعلام شده بود.

مانولو گابیادینی، اولین بازیکن سامپدوریا بود که به کرونا مبتلا شد و پس از آن هم آلبین اکدال، آنتونیو لاگومینا، مورتن تورسبی، فابیو دپائولی و بارتوژ برژینسکی به این بیماری مبتلا شدند. عمر کولی هم یکی دیگر از بازیکنان سامپدوریا بود که گفته شد تست کرونایش مثبت است اما بعداً این مشخص شد که او مبتلا نیست.

جانکتو اما می‌گوید که تعداد مبتلایان به کرونا در سامپدوریا بیش از دو برابر این تعداد است. او به سایت Sport.cz گفت: تمام خانواده من در یک آپارتمان قرنطینه هستند و ما نمی‌توانیم هیچ جایی برویم. پس برای ما خیلی سخت است که در چنین فضای محدودی محبوس باشیم. من با آن دسته از هم‌تیمی‌هایم که تست کرونای‌شان مثبت شده تماس مستقیم داشتم. الان 15 نفر در تیم ما به کرونا مبتلا شده‌اند اما تعداد آنها می‌توانست خیلی بیشتر از این باشد.

هافبک سامپدوریا افزود: مطمئن نیستم که که حتی خودم هم کرونا نداشته باشم اما فعلاً که حالم خوب است و امیدوارم که مبتلا نشده باشم. شاید من الان ناقل این ویروس باشم اما خودم هنوز نمی‌دانم. من دارم سعی می‌کنم که به این موضوع فکر نکنم. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که مطابق مقررات رفتار کنم و در خانه بمانم.

 

تاکنون در ایتالیا به صورت رسمی ابتلای 12 بازیکن به کرونا تأیید شده است و یکی از اعضای کادر فنی یکی از تیم‌های ایتالیایی‌ها مبتلا شده است.

در ایتالیا ویروس کرونا تاکنون جان بیش از سه هزار نفر را گرفته است که تنها 475 مورد آن در 24 ساعت اخیر ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم