شرط تاتنهام برای فروش هری کین

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس قرار دارد، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود ماندنش در تاتنهام بستگی به پیشرفت این تیم دارد و به نوعی جدایی‌اش از جمع اسپرز را رد نکرده بود.

ظاهراً این اظهارنظر به مذاق مدیران باشگاه تاتنهام خوش نیامده و به همین خاطر خود را آماده فروش این مهاجم انگلیسی می‌کنند. بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، باشگاه تاتنهام خود را آماده فروش کین 26 ساله می‌کند، به شرطی که باشگاهی بتواند مبلغ درخواستی 200 میلیون پوندی آنها را پرداخت کند.

مدیران باشگاه تاتنهام که پروژه ساخت ورزشگاه جدید هزینه زیادی روی دستشان گذاشت و با توجه به اینکه منابع قابل‌توجهی از درآمدهای خود را اخیراً به خاطر شیوع ویروس کرونا (کووید 19) از دست داده‌اند، شاید مجبور به فروش کاپیتان خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو شوند.

منچستریونایتد یکی از کاندیداهای اصلی خرید مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام است، بازیکنی که تا پایان ماه ژوئن 2024 تحت‌قرارداد تاتنهام است، تاکنون در 278 بازی از رقابت‌های مختلف برای اسپرز به میدان رفته و 181 گل نیز به ثمر رسانده است.

هری کین پیش از اینکه در اواسط فصل جاری به مصدومیت از ناحیه همسترینگ دچار شود، در 25 بازی از رقابت‌های مختلف 17 گل برای تاتنهام به ثمر رساند و 2 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم