سولسشایر: نتایجی را که مستحقش بوده‌ایم، کسب نکرده‌ایم/ برای داشتن ثبات لازم باید به تلاش‌مان ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش پس از دو برد متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (چهارشنبه) باید در سومین بازی خود در این رقابت‌ها در خانه استانبول باشاک‌شهیر به میدان برود، پیش از این بازی گفت: اگر فردا بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم، امیدوار به کسب امتیازات لازم جهت صعود از این گروه هستیم. امیدوارم بتوانیم فردا شب بتوانیم اقتدار خود را در این گروه با کسب سومین برد متوالی نشان دهیم.

وی افزود: نتایج بازی‌ها می‌توانند هر بار چهره کلی تیم را تحت تأثیر قرار ‌دهند. ما بازی‌های خوبی پیش از این انجام داده‌ایم که نتایجی را که مستحقش بوده‌ایم، در آنها کسب نکرده‌ایم. ما هر روز به خاطر هواداران‌مان تلاش می‌کنیم تا کسب جامی را با آنها جشن بگیریم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا منچستریونایتد می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود؟»، اظهار داشت: در بهترین فرم و شکل خود قادر به شکست هر تیمی هستیم و باید در هر بازی چنین دیدگاهی داشته باشیم. در حال حاضر برای داشتن ثبات لازم باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

وی همچنین درباره انتقاداتی که به عملکرد هافبک فرانسوی‌اش می‌شود، یادآور شد: پوگبا می‌داند در صحنه‌ای که به آرسنال پنالتی داد، می‌توانست بهتر کار کند، اما فوتبال همین است و اتفاقات خیلی سریع در آن رخ می‌دهد.

سولسشایر در پایان درباره خرید جدیدش خاطرنشان کرد: ما هنوز موفق نشده‌ایم که فرصت کافی بازی کردن به کاوانی بدهیم، اما او حالا در تمرینات سرحال‌تر به نظر می‌رسد، برای همین خیلی طول نخواهد کشید که او را روی فرم و شکل ایده‌آلش ببینیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم