سولسشایر: این بهترین عملکردمان در دربی منچستر در دوران مربیگری‌ من بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اولدترافورد مقابل منچسترسیتی به تساوی بدون گل رضایت دادند، پس از این بازی گفت: این بهترین عملکرد ما مقابل منچسترسیتی از زمان حضور من روی نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد بود. این بهترین نتیجه نبود، اما بهترین عملکردمان بود. می‌دانم که فصل گذشته چند بار موفق به شکست منچسترسیتی شدیم، اما آن بازی‌ها متفاوت بودند.

وی افزود: ما اما در این دیدار بیشتر در جریان بازی بودیم، مالکیت توپ را هوشمندانه در کنترل داشتیم و منچسترسیتی را از محوطه جریمه خود دور نگه داشتیم. منچسترسیتی با این وجود دو موقعیت گلزنی داشت که در یک مورد داوید دخه‌آ واکنش‌ استثنایی از خود نشان داد و در مورد دیگر هری مگوایر راه توپ را به خوبی سد کرد. یک موقعیت جدی هم ما داشتیم که پنالتی اعلام شده به سود ما به خاطر در آفساید بودن رشفورد، مردود اعلام شد.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: به لحاظ تاکتیکی می‌دانستیم که منچسترسیتی قصد دارد برای ما مشکلاتی به وجود بیاورد، اما به نظرم ما در کارهای دفاعی عالی بودیم. حذف از لیگ قهرمانان ناامیدی بزرگی برای ما بود و به لحاظ ذهنیتی لطمه بزرگی به همه ما زد، اما می‌دانستیم که یک بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی داریم و همه برای این بازی آماده شده بودیم.

سولسشایر همچنین درباره قرار دادن پوگبا در ترکیب اصلی آنهم در پی اظهارات مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش که گفته بود پل در منچستریونایتد خوشحال نیست، خاطرنشان کرد: ما کنترل خوبی روی توپ داشتیم، به همین خاطر بود که تیم را با این ترکیب راهی میدان کردیم. ما بازیکنانی را برای این بازی می‌خواستیم که بتوانند فشار روی توپ را کاهش دهند و  فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

منچستریونایتد با این تساوی 20 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم