سریال دراکولا جدیدترین ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

دراکولا به کارگردانی مهران مدیری، در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

پخش فصل دوم مجموعه تلویزیونی هیولا که با نام دراکولا نیز شناخته می‌شود از 3 فروردین 1400 در سایت سریال دراکولا آغاز شد. مدت زمان قسمت‌های این فصل، در حدود 2 ساعت هستند. طراح و سرپرست فیلم‌نامه پیمان قاسم‌خانی میباشد و فیلم‌برداری از بهمن 1399 آغاز شد و هنوز ادامه دارد. ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که 3 سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همهٔ آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسهٔ خیریهٔ جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده‌است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانوادهٔ جدید کامروا آشنا می‌شویم. دانلود فیلم خارجی از سایت هکس دانلود

در قسمت اول سریال دراکولا شاهد این هستیم که : هوشمند، در حال صحبت با یکی از طرفدارانش در یک لایو اینستاگرام است، که پلیس او را بازداشت می‌کند. در همین حین، ژاله کبیری، همسر جدید کامروا، درحال سر زدن به کارمندانش برای چک کردن همه‌چیز و برای میهمانی تولد کامروا است. او و دوستان دیگرش درحال خرید لباس هستند که ماجرای آشنایی‌اش با کامروا را تعریف می‌کند.

در همان حین، هوشمند و چند مامور اینترپل در مرز ایران و چکالوا هستند و هوشمند را برای تحویل به دولت ایران، می‌برند. در همین حین، کامروا، که موسسه جدیدی برای پول‌شویی به نام «تابیخ» که هدف الکی‌اش برای کمک به کودکان کار است راه‌اندازی کرده، مشغول سخنرانی است و پس از سخنرانی با مهمانان مشغول ناهار خوردن می‌شود.

چند ساعت بعد، مینا در حال تمرین انگلیسی است و بعد از آن دعوایی الکی با مهرافزون می‌کند. بعد از آن کامروا، که مهرافزون را به استخدام خود درآورده، به مهرافزون زنگ می‌زند و برنامه‌هایش را با او هماهنگ می‌کند. مهرافزون و مینا دوباره دعوا می‌کنند. چند ساعت بعد، میهمانی باشکوه کامروا آغاز می‌شود و تعامل بین شخصیت‌هارا می‌بینیم.

پخش دومین فصل هیولا بصورت هفتگی و در روزهای سه شنبه ساعت 20 است و از 3 فروردین 1400 آغاز شد. قرار بود پخش این فصل از 1 فروردین آغاز شود، اما ‌به‌جایش از 3 فروردین آغاز شد. میتوانید سریال دراکولا را از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا کنید.

تصاویر و عکس های سریال دراکولاگفته می‌شود که در فصل جدید هیولا یعنی دراکولا، خبری از هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی، شهره با بازی شبنم مقدمی و حتی فلور با نقش‌آفرینی شیلا خداداد نبوده و در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی، همچون ویشکا آسایش، بهنام تشکر و گلاره عباسی هم حضور دارند و شاهد بازگشت محمد بحرانی در نقش غضنفر چمچاره، مهیار مهرافزون، سینما تیرانداز در نقش مینا و نیما شعبان‌نژاد در نقش هوشمند کامروا خواهیم بود.

منبع : شایا نیوز

 

لینک های کوتاه مقاله :

gg.gg

bit.ly