سریالی که رکورد بیشترین توییت را شکست

“سرخوشی” اکنون با بیش از ۳۰ میلیون توییت در طول پخش فصل دوم این سریال به پرتوییت‌ترین برنامه تلویزیونی ایالات متحده تبدیل شده است.

توییتر گزارش داده است که سریال سرخوشی (Euphoria) شبکه HBO با بازی زندیا (Zendaya)، بازیگر و خواننده امریکایی، تاکنون بیشترین توییت‌ها درباره بهترین سریال این دهه را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص داده است.

شبکه اجتماعی توییتر گزارش داده است که سرخوشی اکنون با بیش از ۳۰ میلیون توییت در طول پخش فصل دوم این سریال به پرتوییت‌ترین برنامه تلویزیونی ایالات متحده تبدیل شده است. افزایش ۵۱ درصدی این مقدار توییت در مقایسه با فصل اول، نشان‌دهنده افزایش باورنکردنی بینندگان آن و همچنین تعاملات اجتماعی آن است.

جنا راس، مدیر بخش مشارکت‌های تلویزیونی توییتر در بیانیه‌ای علت شهرت Euphoria را این‌گونه شرح داد: «از میم‌های خنده‌دار گرفته تا پیش‌بینی‌ها برای قسمت‌های بعدی و الهاماتی که در حیطه مد از این سریال گرفته شده، در این فصل شاهد تسلط سریال سرخوشی بر توییتر بوده‌ایم. این سریال، اجتماعی قدرتمند از طرفداران متعهد ایجاد کرده که نه تنها از شخصیت‌ها و صحنه‌های محبوب خود حمایت می‌کنند، بلکه آشکارا ناامیدی و ترس‌های خود به خصوص درباره سرنوشت کاراکترها را نشان می‌دهند.» توییر همچنین اعلام کرد که بیشترین توییت‌ها درباره شخصیت‌های فصل دوم سریال سرخوشی متعلق به فزکو، رو و نِیت جیکوبز است.

 

Euphoria یک سریال پرطرفدار درام نوجوانانه است که زندیا، هانتر شفر، انگس کلاود، سیدنی سیونی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ و بازیگران دیگر در آن نقش آفرینی می‌کنند. این سریال که اقتباسی آزاد از یک سریال اسرائیلی به همین نام است، به تجربیات گروهی از نوجوانان از هویت، دوستی، عشق، مواد مخدر و روابط می‌پردازد و قسمت پایانی فصل دوم آن هفته آینده پخش خواهد شد که مطمئنا سیلی از توییت‌های جدید را به همراه خواهد داشت. سرخوشی فصل سوم هم خواهد داشت اما هنوز هیچ اطلاعی از تاریخ انتشار آن در دست نیست.

 

بسته به زمان پخش فصل سوم Euphoria زمان زیادی برای سبقت سریال‌های دیگر در هشتگ برترین‌های این دهه وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه این هشتگ به برترین‌های دهه ۲۰۲۰ اشاره دارد و هنوز هشت سال تا پایان آن باقی مانده، و با توجه به پخش سریال‌های دیگر در سال‌های آتی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تا پایان دهه کدام سریال به عنوان پرتوییت‌ترین انتخاب خواهد شد، اما با این وجود سرخوشی شروع بسیار خوبی داشته است.