رومنیگه شایعه معاوضه آلابا با سانه را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شده بود باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لروی سانه از منچسترسیتی حاضر است دیوید آلابا را به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد دهد، اما مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شایعه معاوضه مدافع – هافبک اتریشی این تیم با بال آلمانی منچسترسیتی را تکذیب کرد.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ گفت: با توجه به چیزی که شنیدم، شایعه شده ما مایلیم دیوید آلابا را به منظور معاوضه با لروی سانه به منچسترسیتی بدهیم، اما خیلی شفاف می‌گویم که این شایعه به مانند «افسانه‌های برداران گریم» است و حقیقت ندارد. خیلی واضح می‌گویم که ما چنین گزینه‌ای را در نظر نداریم و برای این مورد در بازار نقل‌وانتقالات حضور نخواهیم داشت.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن با اشاره به تلاش این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنانی همچون دیوید آلابا، مانوئل نویر، تیاگو آلکانتارا و توماس مولر که قرارداد فعلی‌شان در پایان ماه ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: مایلم تأکید کنم که ما در حال حاضر با بازیکنانی صحبت می‌کنیم که قراردادشان در سال 2021 به پایان می‌رسد. نویر، مولر، تیاگو، آلابا و دیگران شایستگی‌های زیادی برای بایرن دارند و این باید در تصمیم‌گیری‌های ما لحاظ شود.

رومنیگه همچنین درباره استراتژی این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو در نتیجه تأثیر شیوع ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: هیچ‌کس امروز دقیقاً نمی‌داند که بحران ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه‌های آینده چه تأثیری روی فوتبال خواهد گذاشت، بنابراین ما موضوع جذب بازیکنان جدید را فعلاً کنار گذاشته‌ایم.

وی صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: من اما می‌توانم امروز یک چیز را پیش‌بینی کنم و آن اینکه هم ارقام نقل‌وانتقالات و هم دستمزدهای بازیکنان توسط تمامی باشگاه‌های اروپایی دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. عرضه و تقاضا باعث تنظیم بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم