روسل: مسی از بازگشت نیمار به بارسلونا استقبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساندرو روسل که بین سال‌های 2010 تا 2014 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت، می‌گوید فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها علاقه‌مند است تا نیمار به نوکمپ بازگردد. روسل در سال 2013 موفق شد نیمار را در ازای 57 میلیون یورو از سانتوس برای بارسا به خدمت بگیرد، مهاجمی که بین سال‌های 2013 تا 2017 یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های تمامی تاریخ را به همراه لیونل مسی و لوئیس سوارس شکل داد. این ستاره برزیلی اما پس از چهار فصل حضور در بارسلوتا در سال 2017 در ازای پرداخته شدن رقم فسخ 222 میلیون یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن راهی فرانسه شد، اما حالا پس از سه فصل حضور در PSG علاقه‌مند به بازگشت به بارسلوناست، موضوعی که مسی 32 ساله هم از آن استقبال می‌کند.

روسل 56 ساله در گفت‌وگو با روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: شکی ندارم که مسی هم دوست دارد نیمار به بارسلونا بازگردد. لئو که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و بسیار باهوش است، می‌خواهد دیگر بازیکنان برتر جهان کنارش باشند تا با هم به قهرمانی برسند.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اخیراً گزارش داده بود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام حاضر به مذاکره بر سر ستاره برزیلی خود شده، این در حالی است که گفته می‌شود نیمار به مسئولان باشگاه بارسلونا برای بازگشت به نوکمپ، چراغ سبز نشان داده است.

نیمار 28 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، در مدت چهار فصل حضورش در بارسا در 186 بازی، آمار 105 گل زده را از خود برجای گذاشت.

او در فصل جاری هم با وجود مصدومیت و ماجراهایی که در اول فصل برایش به وجود آمد، در 22 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته که حاصلش 18 گل زده و 10 پاس گل بوده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم