رئیس باشگاه لیون: مطمئن نیستم کرونا اجازه دهد مقابل یوونتوس بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژان میشل اولا رئیس باشگاه لیون فاش کرد که مطمئن نیست به خاطر بحران به وجود آمده در ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی هفته آینده این تیم در خانه یوونتوس برگزار شود.

لیون سه‌شنبه هفته آینده در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان یوونتوسی خواهد بود که آن را در فرانسه با نتیجه یک بر صفر شکست داد. با این حال به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا و لغو تمام رویدادهای ورزشی داخلی این کشور تا 15 فروردین سال 1399، برگزاری دیدار بانوی پیر و لیون هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و میشل اولا هم حتی از برگزاری این بازی اطمینان ندارد.

رئیس باشگاه لیون در گفت‌و‌گو با سایت BFM Business گفت: ما کاملاً بلاتکلیف هستیم. امروز می‌گویند که بازی طبق موعد مقرر برگزار خواهد شد و قرار است که بازی پشت درهای بسته برگزار شود. طبق اطلاعی که دارم، پیشنهاد بازی ما در خاک مالت پشت درهای بسته را هم داده‌اند. وضعیت مدام در حال تغییر است. اتحادیه فوتبال اروپا تصمیماتی که توسط دولت‌های مختلف اتخاذ می‌شود را زیر نظر دارد.

 

در همین حال سایت توتومرکاتووب ایتالیا فاش کرده است که اتحادیه فوتبال مالت، پیشنهاد بازی برگشت تیم‌های فوتبال یوونتوس – لیون در خاک این کشور را رد کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم