دی‌بوئر: تعجب کردم که دلیخت به جای بارسلونا و منچسترسیتی، یوونتوس را انتخاب کرد/ در عرض یک فصل قد او 30 سانت بلند شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد دی‌بوئر می‌گوید از اینکه مایتس دلیخت تابستان سال گذشته یوونتوس را به دیگر مشتریانش ترجیح داد، تعجب می‌کند اما اطمینان دارد که حضور در یوونتوس او را به مدافعی قویتر تبدیل خواهد کرد.

دی‌بوئر که زمانی هدایت تیم جوانان باشگاه آژاکس را برعهده داشت و از نزدیک شاهد پیشرفت دلیخت بود، به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من در آکادمی آژاکس بودم که با دلیخت آشنا شدم و خیلی سریع هم شیفته شخصیت، جدیت، هوش و ادب او شدم. او هرگز شکایت نمی‌کرد. فقط کارش را آن هم با نهایت جدیت و پشتکار انجام می‌داد و بی‌نهایت برای یادگیری اشتیاق داشت. یادم هست که او را اولین بار در تیم زیر 14 ساله‌های آژاکس دیدم و فصل بعد که او را دیدم 30 سانتی‌متر به قدش اضافه شده بود. او همیشه قابلیت‌های یک مدافع بزرگ را نشان می‌داد و متوجه می‌شد که خطر از کدام قسمت تیمش را تهدید می‌کند. دلیخت یکی از بهترین مدافعان نسل فعلی فوتبال است و من از این بابت مطمئنم. او مرا یاد رود کرول (مدافع سابق آژاکس و تیم ملی هلند در دهه‌های 70 و 80) می‌اندازد.

 

دی‌بوئر افزود: وقتی فهمیدم که او می‌خواهد به یوونتوس برود غافلگیر شدم چون باشگاه‌های مشتری‌اش بودند که سیستم بازی‌شان بیشتر به آژاکس شباهت داشت، مانند منچسترسیتی و بارسلونا. برای او تطبیق دادن خودش با شرایط جدید آسان‌تر بود اگر به یکی از این دو تیم ملحق می‌شد. فکر می‌کردن او تیم دیگری را انتخاب می‌کند اما به هر حال من به تصمیمش احترام می‌گذارم. در یوونتوس او در ابتدا به جای اینکه به توانایی‌‌های خودش اعتماد کند، خیلی فکرش را مشغول این موضوع می‌کرد که چطور اشتباهاتش را کاهش دهد.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم