داگلاس کاستا از قرنطینه ایتالیایی‌ها گریخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از جنجال‌آفرینی سه بازیکن تیم فوتبال یوونتوس سامی خدیرا، گونسالو ایگواین و میرالم پیانیچ برای ترک قرنطینه، هم‌تیمی برزیلی آنها داگلاس کاستا هم قرنطینه خانگی را شکست و از ایتالیا خارج شد.

به دلیل ابتلای دو تن از بازیکنان یوونتوس به کرونا (دانیله روگانی و بلیز متویدی) که شب گذشته (شنبه) پائولو دیبالا هم به آنها اضافه شد، تمامی اعضای باشگاه به قرنطینه رفتند و قرار بود حداقل دو هفته از قرنطینه خارج نشوند. با این حال خدیرا، پیانیچ و ایگواین دو روز پیش به کشورهای خود برگشتند. داگلاس کاستا هم بعد از آنها از باشگاه اجازه گرفته که به برزیل برگردد. این تصمیم او با واکنش تند کارشناسان و هواداران همراه شده است.

در این میان اما چند وکیل ایتالیایی هم از باشگاه ایراد گرفته‌اند و مدعی شده‌اند که باشگاه یوونتوس نباید به این بازیکنان اجازه خروج از کشور را می‌داد آن هم در حالی که تمام اعضای باشگاه و حتی رئیس آن در قرنطینه هستند. دوره پنهان ابتلای بیماری کرونا 14 روز است اما چهار بازیکن یوونتوس در حالی از قرنطینه خارج شده‌اند که هنوز دو هفته از زمان تأیید ابتلای روگانی – اولین بازیکن مبتلا به کرونا در سری A – نگذشته است و همچون دیبالا، ممکن است که آنها بعد از مدتی طولانی متوجه شوند که مبتلا شده‌اند. باشگاه یوونتوس اما مدعی شده قرنطینه بازیکنانش داوطلبانه بوده نه به خاطر مشخص شدن یکسری ضرب‌الاجل‌ها از سوی باشگاه.

اگرچه تست کرونای ایگواین و سه بازیکن دیگر یوونتوس پیش از خروج از ایتالیا منفی بود اما آنها موظف بودند که تا 25 مارس (سه روز دیگر) در خانه بمانند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم