خاطره جالب گیگز از درخواستش از فرگوسن؛ به تو دوچرخه هم نمی‌دهم، چه برسد به خودرو!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایان گیگز، ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد وقتی به تحریک هم‌تیمی‌هایش از سرآلکس فرگوسن تقاضای اعطای  یک خودرو کرد، واکنش عتاب‌آمیز سرمربی پرافتخار شیاطین سرخ را دید.

گیگز در بازگویی خاطراتش در پادکست منچستریونایتد اظهار داشت:  به تحریک برایان رابسون نزد فرگی رفتم و گفتم به من یک خودرو اعطا کنید. فریب خوردم! اولین چیزی که یادم می آید، صورت سرخ رئیس، نگاه کردن به من و آمادگی برای پرتاب کردنم به بیرون از پنجره است!  20-25 بازی برای تیم انجام داده بودم. رابسون هرگز با من شوخی نکرده بود. به همین خاطر به او اعتماد کردم و گفتم: ربو، همه از طرف باشگاه یک ماشین گرفته‌اند.  آن زمان فولکس واگن و آئودی می‌دادند. گفتم تا الان 25 بازی انجام داده‌ام. و او جواب داد بله  به نظرم باید بروی و از سرمربی تقاضا کنی. بگو 25 بازی انجام دادی و یک خودرو می خواهی. پس در زدم و وارد دفتر فرگی شدم. گفتم رئیس ، 25 بازی برای تیم انجام داده‌ام و به نظرم خیلی خوب جا افتاده‌ام. نظر شما در مورد اعطای یک خودرو از طرف باشگاه چیست؟

او در ادامه افزود: هنوز جمله  را تمام نکرده بودم که دیدم حالات صورتش در حال تغییر کردن هستند و به محض این که از خودروی باشگاه صحبت کردم، دیدم صورتش قرمز شده است. بلافاصله شروع کرد به بد و بیراه گفتن. فرگی گفت، خودرو از طرف باشگاه؟ حتی دوچرخه هم نمی‌گیری! همین حالا از اینجا برو بیرون، قبل از این که خودم تو را بیرون بیاندازم! وقتی برای خروج از اتاق در را باز کردم، دیدم نیمی از اعضای تیم اصلی پشت در هستند. آن‌ها  به مکالمه ما گوش داده و منتظر یک واکنش بودند. آنجا بود که درس گرفتم! 

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم