حرکت تحسین‌برانگیز تیم جهانبخش در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیوع ویروس کرونا باعث تعلیق بازی‌های باشگاهی در انگلیس و وارد آمدن ضرر‌های مالی به اکثر تیم‌ها شده، اما برای بعضی از باشگاه‌ها این اتفاق بهانه‌ای برای انجام کمک‌های خیرخواهانه بوده است.

استون‌ویلا و برایتون، تیمی که علیرضا جهانبخش در آن توپ می‌زند در حالی که بازی‌های‌شان لغو شده تصمیم گرفته‌اند آن مقدار مواد خوراکی که در جریان بازی‌های‌شان در این هفته قرار بود به تماشاگران حاضر در ورزشگاه بفروشند – بیش از هزار پرس – را میان بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌های انگلیسی توزیع کنند.

این دو تیم قرار بود امروز (شنبه) در خانه به میدان بروند، اما شیوع کرونا بازی‌های لیگ برتر انگلیس را تا 16 فروردین لغو کرده است. حریف استون‌ویلا چلسی بود که بازیکنش کالوم هادسون اودی به کرونا مبتلا شده است. علیرضا جهانبخش و یارانش در تیم برایتون هم قرار بود با آرسنال روبه‌رو شوند، تیمی که سرمربی‌اش، میکل آرتتا به کرونا مبتلا شده است.

 

علاوه بر این دو تیم لیگ برتری، باشگاه فولام در دسته اول فوتبال انگلیس هم که بازی‌هایش تا سه هفته آینده لغو شده بیش از 500 پرس غذا را میان افراد نیازمند توزیع کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم