جزئیات پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن به راموس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یک بسته پیشنهادی برای جذب سرخیو راموس از رئال مادرید آماده کرده است تا آن را در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به این مدافع اسپانیایی ارائه کند.

طبق گزارش این نشریه PSG یک قرارداد سه ساله برای راموس آماده کرده که به موجب آن او سالانه 20 میلیون یورو حقوق خالص دریافت خواهد کرد و به این ترتیب تا پایان قراردادش 60 میلیون یورو خواهد گرفت.

راموس تنها تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد اما و این باشگاه هم قصد ندارد او را از دست بدهد اما طبق ادعای آ اس هرچه می‌گذارد فرایند مذاکرات میان او و باشگاه برای تمدید قرارداد پیچیده‌تر می‌شود. طبق قانون بوسمن، راموس در ماه ژانویه می‌تواند بدون اجازه باشگاه با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود و به همین دلیل هم پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد پیشنهادی به او ارائه کند که این ملی‌پوش اسپانیایی را برای سپری کردن سال‌های پایانی دوران بازی‌اش ترغیب کند.

 

با اینکه زین‌الدین زیدان، سرمربی رئالی‌ها در مصاحبه‌های اخیرش گفته است که دوست دارد راموس سالیان سال در این تیم به کار خود ادامه دهد، باشگاه قصد ندارد قرارداد بازیکن 34 ساله‌اش را بیش از یک سال تمدید کند. در واقع سیاست باشگاه رئال مادرید اینگونه است که قرارداد بازیکنان بالای 30 سال خود را برای مدت طولانی تمدید نمی‌کند و در این مورد فقط یک استثنا وجود داشت که در مورد تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو صورت گرفت.

گویا باشگاه رئال مادرید آماده است پیشنهاد تمدید 1+1 سال را به راموس بدهد که سال اول آن قطعی است و سال دوم به یک سری متغیرها از جمله مصدوم نشدن و تعداد بازی‌ها و … بستگی دارد. با این شرایط ممکن است راموس تصمیم بگیرد به تیمی برود که همین حالا آماده است به او قراردادی 3 ساله پیشنهاد دهد آن هم با حقوق بیشتر از حقوق فعلی‌اش در رئال مادرید.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم