تکذیب تعیین ضرب الاجل از سوی رئیس یوفا برای پایان لیگ‌های اروپایی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصاحبه الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)  با شبکه «ZDF» که در آن از تعیین ضرب الاجل برای پایان لیگ‌های اروپایی صحبت شده بود، تکذیب شد.

 در این باره در بیانیه انتشار یافته در سایت گل نوشته شده: رئیس یوفا در این مورد کاملا شفاف صحبت کرده و گفته هیچ تاریخ مشخصی را نمی‌توان  برای پایان فصل در نظر گرفت. یوفا در حال حاضر تمام گزینه‌ها را بررسی می‌کند  تا روند به پایان رساندن فصل جاری در لیگ‌های  اروپایی و لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. ما تمام مسائل مربوط به سلامت و بهداشت را در نظر می گیریم. در حال حاضر برنامه این است که بازی‌ها  در جولای و شاید در آگوست (اگر نیاز شد) برگزار شوند. همه این‌ها  به تاریخ شروع دوباره بازی‌ها  و تصمیم مسئولان در کشورهای مختلف بستگی دارد. ایمان داریم در ماه‌های  پیش رو می‌توان فوتبال را دوباره شروع کرد. البته این اتفاق باید در چارچوب و شرایطی رخ دهد  که مسئولان اعلام می‌کنند.

در ادامه این بیانیه مهم می خوانیم: تصمیم به لغو فصل جاری لیگ‌های اروپایی در این مرحله، غیرموجه و غیرمنطقی است. در ضمن باید تقویم بازی‌ها  به دقت بررسی و زمان شروع فصل آینده لیگ‌ها هم در نظر گرفته شود. ممکن است فصل آینده هم تحت تاثیر وضعیت فعلی دچار تغییراتی شود. تا روزهای میانی ماه می باید تصمیم نهایی مشخص شده به باشگاه ها ابلاغ شود. موظفیم سعی کنیم بهترین گزینه را برای ادامه فصل در نظر بگیریم. حتی چنین اتفاق غیرمنتظره و بزرگی هم نباید مانع از پایان یافتن فصل شود. نتیجه بازی‌ها  و تکلیف جام‌ها باید در زمین مشخص شود. 

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم