توتی مدیربرنامه‌های اینسینیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا در خبری مدعی شده است که لورنزو اینسینیه، کاپیتان تیم فوتبال ناپولی می‌تواند پس از قطع همکاری با مدیر برنامه‌های قبلی‌اش قصد دارد ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم، فرانچسکو توتی را به عنوان مدیربرنامه‌های جدید خود استخدام کند.

هافبک هجومی ناپولی اخیراً به همکاری خود با مینو رایولا پایان داده و اکنون در صدد استخدام یک مدیربرنامه جدید است. ظاهراً بروز یکسری اختلافاj میان وی و مدیربرنامه‌های هلندی سابقش باعث پایان همکاری آنها شده است.

طبق نشریه کوریره دلواسپورت، توتی از این پس رسیدگی به امور مربوط به نقل و انتقالات و قرارداد اینسینیه را برعهده خواهد داشت، کسی که به تازگی آژانس استعدادیابی خودش را هم افتتاح کرده است.

خود توتی هم حتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در یک چت اینستاگرامی با هم‌تیمی سابقش در تیم ملی، فابیو کاناوارو به شوخی گفت؛ «همه چیز برای شروع به کار با اینیسینه آماده است».

آخرین خبرها از رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که اینسینیه و باشگاه ناپولی به عقد قراردادی که او را تا پایان دوران بازیگری‌اش در سن‌پائولو نگه دارد، تمایل دارند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم