برونو فرناندس بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، برونو فرناندس از منچستریونایتد را به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه این رقابت‌ها اعلام کرد. این هافک پرتغالی‌ که پس از پیوسن به شیاطین سرخ در پنجره زمستانی اخیر، عملکردی تأثیرگذار از خود در این تیم ارائه کرد، برای کسب این عنوان بازیکنانی همچون پی‌یرامریک اوبامیانگ، دومنیک کالورت لوین، مت دوهرتی و نیک پوپ را شکست داد.

فرناندس که در ماه فوریه در بازی با ولورهمپتون نمایشی تأثیرگذار از خود ارائه کرد، سپس در برتری 2 بر صفر منچستریونایتد مقابل چلسی، یک پاس گل ساخت و در ادامه در برد 3 بر صفر شاگردان اولگنار سولسشایر مقابل واتفورد ضمن به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل هم ساخت.

برونو پس از کسب این جایزه گفت: از زمانی که کودکی بیش نبودم، رویای بازی برای منچستریونایتد را داشتم و بودن در اولدترافورد بزرگترین رویای دوران حرفه‌ای‌ام بود. وقتی هم به باشگاهی جدید می‌روید دوست دارید که گلزنی کنید و اولین گل همیشه خاص است. مهم هم نیست که چطور آن گل را می‌زنید، مهم ارزش آن گل است. از شروعی که در منچستریونایتد داشته‌ام، راضی هستم اما باید بهتر از این شوم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم