با وجود ثبت 5 مورد ابتلا به کرونا/ تاخیری در فعالیت پروژه‌های جام جهانی قطر ایجاد نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های جهان در روزهای گذشته از ثبت 5 مورد  مثبت ابتلا به ویروس کرونا در بین کارگران فعال در پروژه‌های جام جهانی 2022 خبر دادند اما کمیته برگزاری جام جهانی معتقد است این اتفاق تاثیری در روند پیشرفت پروژه‌ها نخواهد داشت.

براین اساس کمیته برگزاری جام جهانی با رعایت نکات بهداشتی و احتیاط لازم همچنان فعالیت خودش را به صورت مستمر و طبق برنامه دنبال می‌کند. 

آزمایشات روزانه از کلیه موارد مشکوک بین کارگران شاغل در پروژه‌های جام جهانی همچنان صورت می‌گیرد. در همین حال روز چهارشنبه هفته گذشته 5 مورد از آزمایش‌های به عمل آمده مثبت اعلام شد در حالی که طبق اعلام کمیته برگزاری تا کنون مورد مثبت دیگری از ابتلا به این ویروس گزارش نشده بود.

براین اساس دو کارگر یکی از شرکت‌های فعال در ساخت ورزشگاه الثمامه همچنین 3 کارگر دیگر که در پروژه ورزشگاه‌های الریان و البیت حضور دارند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. کلیه هزینه‌های درمان این افراد از سوی کمیته برگزاری مسابقات پرداخت خواهد شد ، همچنین حقوق و مزایای مرتبط را نیز دریافت می‌کنند و پس از گذراندن دوران قرنطینه می‌توانند به کار برگردند.

به نوشته خبرگزاری فرانس پرنس در پروژه ساخت ورزشگاه‌های جام جهانی قطر استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت این کشور رعایت می‌شود و با نظارت دقیق تلاش خواهد شد از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود. 

براساس این گزارش با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی هیچ تاخیری در پیشرفت پروژه تکمیل ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 صورت نخواهد گرفت و فعالیت‌های این بخش طبق جدول زمان بندی دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم