ایگالو: کمر وان‌بیساکا مثل لاستیک است و رد شدن از او خیلی دشوار

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اودیون ایگالو که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قرارداد شش ماهه قرضی از شانگهای شنهوای چین به منچستریونایتد پیوست و در همین زمان کوتاه در هشت بازی، آمار چهار گل زده و یک پاس گل را از خود بر جای گذاشته، تحت‌تأثیر عملکرد دفاع راست شیاطین سرخ قرار گرفته است، بازیکنی که منچستری‌ها او را در تابستان گذشته در ازای 50 میلیون پوند از کریستال‌پالاس به خدمت گرفتند.

مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ با اشاره به تکل‌های فوق‌العاده هم‌تیمی 22 ساله و انگلیسی‌اش گفت: وان‌بیساکا یکی از بهترین بازیکنان در پست دفاع راست‌ است. کمر او مثل لاستیک است، طوری که خم می‌شود و توپ را از حریف می‌دزدد. با خودم می‌گویم با این تکلی که آرون زد مصدوم ‌شد، اما چند ثانیه بعد تکل بعدی را می‌زند. رد شدن از وان‌بیساکا خیلی دشوار است. او بازیکن خیلی خیلی خوبی است و فوق‌العاده کار می‌کند.   

وان‌بیساکا اخیراً در مصاحبه‌ای درباره عملکرد خودش در فصل جاری گفته بود: «از عملکردم در فصل اول حضورم در منچستریونایتد راضی هستم و از دو دربی منچستر در لیگ برتر انگلیس واقعاً لذت بردم. پیوستن به منچستریونایتد تصمیم بزرگی بود و تاکنون همه چیز به خوبی پیش رفته است. زمانی هم که شرایط برای از سرگیری مسابقات فراهم شود، می‌دانم که چیز‌های زیادی برای ارائه کردن، دارم».

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم