اینتر پیشنهاد بارسلونا برای خرید مارتینس را رد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا به عنوان مشتری پروپاقرص لائوتارو مارتینس به اینتر پیشنهاد قابل توجه داده است اما تیم ایتالیایی حاضر به فروش بازیکن آرژانتینی خود به آبی‌و‌اناری‌ها نشده است.

طبق ادعای این نشریه، پیشنهاد بارسلونا به اینتر شامل آرتورو ویدال و نلسون سمدو به علاوه 70 میلیون یورو بوده اما نراتزوری باز هم حاضر به پذیرش آن نشده است.

گویا مارتینس که هموطنش لیونل مسی هم بازی او را می‌پسندد در صدر فهرست خرید‌های تابستانی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قرار گرفته است، البته او از مدت‌ها پیش سعی در خرید مارتینس داشت و این در حالیست که این بازیکن در قراردادش با اینتر بند فسخی 111 میلیون یورویی دارد. بارسلونا حاضر به پرداخت چنین رقمی نیست و به همین دلیل می‌خواهد با انتقال دو تن از بازیکنانش به اینتر از این رقم بکاهد.

در همین حال گاتزتا نوشته که باشگاه بارسلونا برای مارتینس حقوق 10 میلیون یورو در سال در نظر گرفته اما در حال حاضر مخالفت اینتر مانع از انتقال او به نوکمپ شده است. به این ترتیب تنها راه انتقال او به جمع آبی‌و‌اناری‌ها پرداخت غرامت فسخ قراردادش است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم