ایموبیله: 12 بازی دیگر برای ادامه رویاپردازی‌مان در سری A در پیش داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات فصل جاری سری A ایتالیا بسیار داغ دنبال می‌شد تا اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در ایتالیا و ثبت بیشترین تعداد مرگ و میر در این کشور در جهان پس از آمریکا، این رقابت‌ها از تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به حالت تعلیق درآمد. زمان ازسرگیری این مسابقات هنوز مشخص نیست، هرچند رسانه‌های ایتالیایی زمان احتمالی آغاز مسابقات را تاریخ 30 یا 31 مِی (10 یا 11 خرداد) اعلام کرده‌اند.

چیرو ایموبیله که او و هم‌تیمی‌هایش در لاتزیو پیش از تعطیلی لیگ حسابی روی فرم بودند و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوسِ صدرنشین، در رده دوم جدول رده‌بندی سری A قرار داشتند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» با اشاره به رویای قهرمانی لاتزیو در این رقابت‌ها گفت: واضح است که در این مدت به فوتبال فکر نکرده‌ایم، اما جاه‌طلبی ما همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: حالا باید به لحاظ ذهنی خودمان را آماده کنیم. 12 بازی دیگر برای ادامه رویاپردازی‌مان در پیش داریم. درست مثل آغاز لیگ است. کار دشواری در زمان ازسرگیری مسابقات خواهیم داشت، اما بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش خواهیم گذاشت تا بار دیگر لبخند را به لب مردم بیاوریم.

ایموبیله 30 ساله که این فصل در 26 بازی 27 گل برای آبی‌پوشان رم به ثمر رسانده، به دنبال شکستن رکورد تاریخی 36 گل‌زده گونسالو ایگواین با پیراهن ناپولی در فصل 16-2015 سری A است. چیرو در حال حاضر بهترین گلزن فصل جاری این مسابقات است و بالاتر از کریستیانو رونالدو از یوونتوس با 21 گل‌زده و روملو لوکاکو از اینتر با 17 گل‌زده ایستاده است.

مهاجم ملی‌پوش و ایتالیایی لاتزیو در این باره خاطرنشان کرد: سخت تمرین می‌کنم تا به این هدف برسم و اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده خواهد بود. باید ببینم اوضاع پس از پایان تعلیق مسابقات به چه صورت پیش خواهد رفت. به هر حال من بهترین بازی‌هایم را به نمایش خواهم گذاشت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم