انریکه احتمال بازگشتش به بارسلونا را رد نکرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در یک کنفرانس خبری تصویری از خانه‌اش ضمن قدردانی و ادای احترام به تمامی کسانی که این روزها در کشور اسپانیا در تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا هستند، از جمله کادر درمانی، آتش‌نشانان و پلیس، پاسخ پرسش برخی هواداران را داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: بدون شک لیونل مسی بازیکنی است که من را بیشتر از هر کس دیگری در دوران حرفه‌ای‌ام چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی، تحت‌تأثیر قرار داده است. آندرس اینیستا هم از این حیث به مسی نزدیک است، اما با احترام به همه باید بگویم که تفاوت زیادی بین لئو و بازیکنان دیگر وجود دارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «بهترین لحظه حضورتان در بارسلونا چه بود؟»، اظهار داشت: نمی‌توانم لحظه‌ای از هشت سال حضورم در بارسلونا را به عنوان سرمربی و بازیکن و سه سال سرمربیگری‌ام در بارسلونای «B» را انتخاب کنم. کل تجربه حضورم در بارسلونا همیشه با من خواهد بود. خوش شانس بودم که سال‌های زیادی را در باشگاه بارسلونا سپری کردم. من در را به روی باشگاه‌هایی که در آنها مربیگری‌ کرده‌ام، برای بازگشتم بازگذاشته‌ام، اما باید بگویم دوران حضورم در بارسلونا شگفت‌انگیز بود و همیشه قدردان آنها خواهم بود.

انریکه در پایان درباره شرایط این روزهای خود در قرنطینه خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم این روزها در انجام کارهای خانه کمک کنم، از جمله تمیزکاری و آشپزی. در کنارش در حال یادگیری زبان انگلیسی هم هستم، فوتبال تماشا می‌کنم و سعی می‌کنم کمی استراحت هم کنم. پلی‌استیشن هم بازی نمی‌کنم، اما سریال می‌بینم و کتاب هم می‌خوانم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم