اعلام تاریخ برگزاری مرحله پلی‌آف یورو و میزبانان فینال‌های آتی لیگ اروپا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان  جلسه امروز در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از برخی دیگر از جزئیات فصل جاری رقابت‌های  لیگ اروپا و جام ملت‌های اروپا گفته شد.

بر این اساس، بازی‌های  باقی‌مانده  از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا،  5 و 6 آگوست (15 و 16 مرداد)،  مرحله یک چهارم نهایی  10 و 11 آگوست (20 و 21 مرداد)،  مرحله نیمه نهایی 16 و 17 آگوست (26 و 27 مرداد) و فینال،  21 آگوست (31 مرداد) در شهر کلن انجام می‌شود.بازی‌ها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تیم‌ها می‌توانند   تا پایان فصل جاری  در هر بازی از 5 تعویض استفاده کنند. تیم‌ها قادرند  لیست قبلی خود را تغییر بدهند و 3  بازیکن جدید به لیست اضافه کنند. البته این بازیکنان نباید در تابستان 2020 به ترکیب اضافه شده  و لازم است حداقل از ابتدای فوریه 2020 قراردادشان امضا شده باشد.لیگ‌های  داخلی اروپایی باید تا تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) به پایان برسد و تیم‌ها  در اختیار یوفا قرار گیرند.

  پس از کلن در سال‌های بعد به ترتیب  استادیوم گدانسک لهستان، راموس سانچز پیسخوان سویل و  استادیوم پوشکاش آرنای بوداپست میزبان فینال‌های لیگ اروپا خواهند بود. 

 همچنین تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 (22 خرداد تا 21 تیر 1400) برنامه ریزی شده است. 

بازی‌های  مرحله پلی اف یورو 2020 که قرار بود در ماه مارس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا به تعویق افتاد و اکنون تاریخ جدید برای برگزاری این بازی‌ها تعیین شده است.

در مرحله پلی اف، 16 تیم باید در 4 مسیر مختلف به مصاف هم بروند. مرحله نیمه‌نهایی  در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر ماه) برگزار خواهد شد. در یکی از مسیرهای این مرحله، اسکاتلند میزبان رژیم صهیونیستی در شهر همپدن پارک  است و برنده این بازی باید در فینال این مرحله به مصاف برنده نبرد  نروژ با صربستان در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) برود. در مسیری دیگر، تیم ملی بوسنی میزبان ایرلند شمالی خواهد بود و برنده این مسابقه در مرحله نهایی به مصاف یکی از 2  تیم ایرلند جنوبی یا اسلواکی می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم