استعفای پزشک فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل اختلاف درباره از سرگیری لیگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودولفو تاوانا نماینده سری A در کمیسیون مبارزه با کرونای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا از سمت خود استعفا کرد.

تاوانا که پزشک تیم فوتبال تورینو نیز هست، چندی پیش با هدف کمک به تعریف یکسری مقررات و قوانین برای امکان از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های سری A به عضویت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا درآمد اما او روز گذشته (دوشنبه) خیلی زود به همکاری‌اش با این سازمان پایان داد و طبق گزارش شبکه رای اسپورت ایتالیا، دلیل تصمیم او هم اختلافات داخلی بوده است.

رای اسپورت در همین حال گزارش کرده است که چیزی که سبب شده پزشک سابق باشگاه میلان تصمیم به استعفا بگیرد، عدم مشورت همکارانش با او پیش از ارائه پیش‌نویس نهایی طرح پیشنهادی فدراسیون فوتبال ایتالیا به وزارت ورزش و دولت ایتالیا بوده است. فدراسیون فوتبال ایتالیا هنوز جانشینی برای تاوانا معرفی نکرده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق اعلام رئیس این فدراسیون در نظر دارند هر طور شده مسابقات لیگ را از سر بگیرند و آخرین اخبار از تلاش آنها برای کسب مجوز آغاز تمرینات در ابتدای ماه می و از سرگیری  مسابقات در پایان همان ماه حکایت دارد.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم