آرسنال بدون کمک دولتی دستمزد کارکنانش را می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آرسنال دربیانیه‌ای اعلام کرد بدون توجه به کمک‌های دولتی حقوق کارمندان و کارگرانش را می‌پردازد.

 در این بیانیه آمده است: بازیکنان ما در این دوره دشوار مشغول به کار هستند و در حالی که تمرینات به حالت تعلیق در آمده، روی تناسب اندام و کار‌های تاکتیکی خود در خانه کار می‌کنند. طی 10 روز گذشته ما در مورد مسائل  مالی احتمالی پیش رو صحبت کردیم. تا زمانی که این مذاکرات خصوصی به نتیجه نرسد، ما در این باره صحبتی نکرده و نخواهیم کرد.

مالکان ما به طور کامل نسبت به حمایت از باشگاه آرسنال در این دوره دشوار متعهد هستند. همچنین هزینه‌های خود را نیز به طور دقیق و با دقت کنترل می‌کنیم. بسیاری از هزینه‌های خود برای خرید و پیشرفت باشگاه را متوقف کرده‌ایم و مخارج عملیاتی تحت اختیار به شدت کنترل می‌شود. در اوایل این ماه، هیئت مدیره ما به صورت داوطلبانه از یک سوم درآمد خود طی 12 ماه آینده چشم‌پوشی کرد.  

در ادامه این بیانیه آمده است: همه کارمندان ما به صورت کامل حقوق‌های خود را دریافت می‌کنند و قصد داریم تا به انجام این کار ادامه دهیم. اکنون قصد استفاده از طرح خزانه دولت را نداریم. علاوه بر کارمندانمان، تعهد می‌دهیم حقوق کارگران عادی را  از پایان ماه آوریل تا پایان ماه می به صورت کامل پرداخت کنیم. هر 4 بازی لیگ برتر در این ماه به تعویق افتاده  اما ما حقوق کارگران روزمزد را  می‌پردازیم  و در صورت برگزاری مجدد همین بازی‌ها،  باز هم  دستمزدشان را می‌دهیم.

 

انتهای پیام/ 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم