شاهرخ خان و سلمان خان با هم جاسوس می شوند!

۲ خان مشهور بالیوود در فیلمی با عنوان «تایگر مقابل پاتان» با هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

به نقل از ورایتی، فیلم «تایگر مقابل پاتان» به کارگردانی سیذارت آناند و با بازی شاهرخ خان و سلمان خان ساخته می‌شود.

سیذارت این ۲ بازیگر مشهور را برای اولین فیلم بلند خود پس از «کاران آرجون» در سال ۱۹۹۵ در کنار هم آورده است؛ فیلمی که از آن به عنوان بزرگ‌ترین فیلمی که هند تاکنون تولید کرده یاد می‌شود.

این فیلم در استودیو یاش راج فیلمز ساخته می‌شود و کار فیلمبرداری آن از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

«پاتان» جدیدترین فیلم شاهرخ خان که چندی پیش اکران شد با فروش ۱۳۰ میلیون دلار بزرگ‌ترین موفقیت سینمایی هند در سال جدید بود. در این فیلم دیپیکا پادوکن و جان آبراهام نیز بازی کرده بودند و سلمان خان نیز حضوری کوتاه در آن داشت. این فیلم در ادامه دنیای جاسوسی مجموعه «تایگر» ساخته شد. «تایگر» یا «ببر» با بازی سلمان خان و کاترینا کیف با فیلم «یک تایگر وجود دارد» در سال ۲۰۱۲ شروع شد و با «تایگر زنده است» در سال ۲۰۱۷ ادامه یافت و پس از آن «جنگ» در سال ۲۰۱۹ ساخته شد. این ۴ فیلم در مجموع ۳۰۰ میلیون دلار فروش کردند.

فیلم بعدی این جهان داستانی «تایگر ۳» است که قرار است پاییز امسال اکران شود.

در مجموعه «تایگر» سلمان خان در نقش آنیواش سینگ از ماموارن آژانس اطلاعاتی هند بازی کرده و کیف در نقش زویا هومانی از ماموران پاکستان ظاهر شده است. در «پاتان» شاهرخ خان نقش یک مامور تبعیدی را بازی کرده است.

شخصیت تایگر در «پاتان» حضوری کوتاه داشت و در پایان فیلم در صحبتی با پاتان به این نتیجه می‌رسند که باید خودشان به تلاش ادامه بدهند زیرا نمی‌توان وظیفه نجات ملت را به تازه از راه‌رسیده‌ها واگذار کرد.

انتظار می‌رود راج فیلمز حدود نیمی از فیلم‌های آینده سینمایی‌اش را در همین جهان جاسوسی تولید کند.