دومین فیلم باکس‌آفیس ۲۰۲۱ با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار

«ونوم ۲» بعد از ۷ هفته اکران در آمریکا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

«ونوم ۲» (Venom: Let There Be Carnage) به دومین فیلم سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های داخلی آمریکا فروش داشت؛ فیلمی که چندین بار به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

«ونوم ۲» در اولین هفته اکران ۹۰ میلیون دلار فروش داشت و در ادامه فروش آن باعث شد در بین ۵ فیلم برتر باکس‌آفیس باقی بماند.

بر اساس گزارش خبرگزاری The Wrap، «ونوم ۲» اکنون در هفتمین هفته اکران خود ۲۰۰ میلیون دلار فروخته است و یکی از دو فیلمی است که از زمان شیوع بیماری کووید-۱۹ به این رقم فروش رسیده است. اولین فیلمی که توانست این فروش را کسب کند، «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» بود.

اگر برآورد‌ها درست باشد، «ونوم 2» در گیشه ۲۰۲ میلیون دلار فروش خواهد داشت که تنها ۱۳ میلیون دلار کمتر از مجموع فروش داخلی فیلم اول در اکران سال ۲۰۱۸ آن است. «ونوم ۲» هنوز از مجموع فروش نسخه اول خود در سراسر جهان فاصله دارد؛ زیرا در حال حاضر ۴۲۶ میلیون دلار در سراسر جهان در برابر فروش جهانی ۸۵۶.۱ میلیون دلاری فیلم اول به دست آورده است.

سونی پیکچرز (Sony Pictures) احتمالا از فروش ناخالص «ونوم ۲» راضی است؛ زیرا این استودیو دو فیلم «شکارچیان روح: بعد از زندگی» (Ghostbusters: Afterlife) و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را برای اکران در ماه‌های آینده در نظر گرفته است.

در حالی که طرفداران منتظر رویارویی بین ونوم و مرد عنکبوتی هستند، سونی احتمالاً به دنبال این است که ببیند آیا موفقیت باکس آفیس فیلم‌های ونوم با «موربیس» و فیلم برنامه‌ریزی شده «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) نیز ادامه خواهد یافت یا نه.