آخرین فیلم کلینت ایستوود بازیگرانش را معرفی کرد

بازیگران آخرین فیلم کلینت ایستوود، نیکلاس هولت و تونی کولت خواهند بود.

به نقل از ورایتی، کلینت ایستوود بازیگر و کارگردان سرشناس به زودی ساخت پروژه چهلمش را با عنوان «عضو شماره ۲ هیات منصفه» شروع می‌کند.

این فیلم که یک درام حقوقی برای کمپانی برادران وارنر است با بازی نیکلاس هولت و تونی کولت در نقش‌های اصلی ساخته می‌شود.

ایستوود بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جاناتان آبرامز فیلم را می‌سازد و از تهیه‌کنندگان فیلم هم خواهد بود.

داستان «عضو شماره ۲ هیات منصفه» درباره محاکمه یک متهم به قتل است و شخصیت اصلی آن یکی از اعضای هیات منصفه با بازی هولت خواهد بود که متوجه می‌شود ممکن است خود او عامل کشته شدن قربانی ماجرا باشد. او باید تصمیم بگیرد که هیات منصفه را برای نجات خود گمراه کند یا حقیقت را بگوید و خود را تسلیم کند. کولت در این فیلم در نقش دادستان بازی می‌کند.

این پروژه از کمپانی برادران وارنر چراغ سبز گرفته و پس از روز تولد ۹۳ سالگی ایستوود (روز ۳۱ ماه می) کار ساخت آن شروع می‌شود.

ایستوود که برای «نابخشوده» و «عزیز میلیون دلاری» برنده اسکار شده آخرین بار با «گریه کن ماچو» در سال ۲۰۲۱ در سینماها حضور داشت که یک وسترن مدرن امروزی بود. «هری کثیف»، «خوب، بد و زشت»، «رودخانه اسرارآمیز»، «نامه‌هایی از آیووجیما» و «تک تیرانداز آمریکایی» از مشهورترین فیلم‌های وی هستند.

هولت بازیگر «رنفیلد» کمدی ترسناکی با بازی نیکلاس کیج است که اکرانش تازه شروع شده و کولت اکنون در حال بازی در سریال درام فانتزی «قدرت» برای آمازون است. وی بازیگر فیلم «میکی ۱۷» بونگ جون هو هم هست که سال آینده اکران می‌شود.