باشگاه رئال مادرید در بحبوحه کرونا شروع به برداشتن سقف ورزشگاهش کرد! + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه «آنتنا 3» ‌اسپانیا با انتشار تصاویری هوایی از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از آغاز پروژه تغییر مدل استادیوم خانگی رئال مادرید آن هم در بحبوحه شیوع کرونا در اسپانیا پرده برداشت.

شیوع کرونا در اسپانیا که مرگ بیش از 20 هزار نفر را هم در پی داشته، سبب شده است که اکثر کسب و کارهای این کشور به حالت تعلیق درآید به خصوص آن دسته از کارهایی که ضروری نبوده و لزومی به ادامه آنها وجود ندارد و ظاهراً پروژه‌های ساختمانی هم جزو آنهاست هرچند طبق ادعای شبکه آنتنا 3 اسپانیا، باشگاه رئال مادرید این موضوع را نادیده گرفته است.

این شبکه از آغاز پروژه باشگاه رئال مادرید برای تغییر نمای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خبر داده است و برای اثبات ادعای خود هم تصویری هوایی از این استادیوم منتشر کرده که نشان می‌دهد دو بخش اصلی از سقف ورزشگاه (سقف روی جایگاه اصلی و سکوهای مقابل آن در ضلع‌های شمالی و جنوبی) برداشته شده‌اند.

طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا، یکی از بخش‌های پروژه باشگاه رئال مادرید برای سانتیاگو برنابئو مجهز کردن این ورزشگاه به سقف جمع‌شونده است که در مواقع بارندگی کاملاً بسته می‌شود. این پروژه اما گویا از مدت‌ها پیش آغاز شده چرا که در تصاویر منتشر شده سه جرثقیل بلند مشاهده می‌شود. طبق ادعای آ اس این مراحل برداشتن سقف فعلی ورزشگاه از سه ماه پیش آغاز شده است و با تعلیق لیگ، مراحل برداشتن سقف آغاز شده است.

تیم فوتبال رئال مادرید , فوتبال اسپانیا , ویروس کرونا , تیم فوتبال رئال مادرید , فوتبال اسپانیا , ویروس کرونا ,
طرح مورد نظر باشگاه رئال مادرید برای تغییر نمای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

 

ادامه پروژه‌های عمرانی باشگاه مادریدی در حالی است که محدودیت‌های سف و سختی برای تردد افراد و خودروها در تمامی خیابان‌های این شهر وجود دارد از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم