گتوسو: آماده کردن تیم برای مصاف با یوونتوس آدم را دچار سردرد می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال ناپولی فردا شب (یکشنبه) سخت‌ترین آزمون خود از زمان قبول هدایت این تیم را تجربه خواهد کرد که آن میزبانی از یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی سری A در هفته بیست‌و‌یکم این رقابت‌هاست.

گتوسو که تیمش از کسب پیروزی خانگی مقابل لاتزیو در جام حذفی ایتالیا روحیه گرفته است، در نشست خبری پیش از دیدار با یوونتوس گفت: بازی مقابل یوونتوس اهمیت فراوانی دارد، چون ما می‌خواهیم روندی را که با پیروزی مقابل لاتزیو آغاز کرده‌ایم، ادامه دهیم. با این حال آماده کردن تیم برای مصاف با یوونتوس آدم را دچار سردرد می‌کند، چون آنها تیمی هستند که واقعاً خوب فوتبال بازی می‌کنند و قهرمانان فراوانی در ترکیب‌شان دارند. تأثیری که مائوریتزیو ساری بر عملکرد یوونتوس گذاشته کاملاً مشهود است. انتظار دارم هواداران فراوانی به ورزشگاه بیایند تا ما را برای ارائه یک عملکرد فوق‌العاده ترغیب کنند. اینکه ما در سن‌پائولو بازی می‌کنیم، بسیار مهم است. بازی در خانه به ما کمک می‌کند.

بازی فردا شب نخستین بازگشت مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس به سن‌پائولو پس از جدایی‌اش از ناپولی در تابستان سال 2018 است. او سه فصل هدایت آبی‌پوشان شهر ناپل را برعهده داشت و این تیم را به یکی از مدعیان جدی قهرمانی در سری A تبدیل کرد، هرچند به دلیل اختلاف پیدا کردن با مالک باشگاه به چلسی رفت و پس از یک فصل به یوونتوس پیوست.

گتوسو درباره ساری هم اظهار کرد: ساری در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیاست. او دو سه سال پیش هم جزو بهترین‌ها بود. من برای او احترام قائلم. گاهی اوقات من از ایده‌های او برای بازی تیمم الگوبرداری می‌کنم، چون تاکتیک‌های او باعث می‌شوند که تیم‌مان زیبا بازی کند.

 

سرمربی ناپولی درباره احتمال پیوستن متئو پولیتانو، بازیکن تیم فوتبال اینتر به جمع شاگردان او هم اظهار داشت: اگر او به تیم ما آمد آن وقت درباره‌اش صحبت خواهم کرد.

گتوسو درباره تفاوت رویکرد تیمش برای بازی مقابل یوونتوس در قیاس با بازی مقابل لاتزیو تأکید کرد: یوونتوس به شیوه‌ای کاملاً متفاوت نسبت به لاتزیو بازی می‌کند. بازیکنان یوونتوس دریبل می‌زنند و توانایی‌های فنی دارند. لاتزیو اما تیمی تاکتیکی است و از آن مهمتر اینکه بازیکنانش فیزیکی هستند. فردا شب ما با تیمی مواجه خواهیم بود که از نظر فنی بسیار قوی است. باید ببینیم که در این بازی لازم است اشخاص خاصی را در ترکیب حریف مهار کنیم یا اینکه خطوط را برای پاسکاری میان بازیکنان آنها ببندیم.

تیم‌های فوتبال ناپولی و یوونتوس یکشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم