پیولی: از دست بازیکنانم عصبانی هستم/ دو گل اول اینتر تمرکزمان را گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی هم مانند مارکو جامپائولو نتوانست به ناکامی‌های میلان در دربی دلامادونینا پایان دهد و با اینکه تیمش نیمه اول مصاف با اینتر را 2 بر صفر برد، در نهایت شاهد باخت 4 بر 2 مردان خود در هفته بیست‌و‌سوم سری A بود. این باخت در حالی در کارنامه میلان تحت هدایت پیولی به ثبت رسید که این تیم در نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بود و با گل‌های ابراهیموویچ و آنته ربیچ پیش افتاد هر چند در نیمه دوم، اینتر متحول شده، ورق را کاملاً به سود خود برگرداند و دومین دربی دلامادونینای این فصل را همچون دربی اول به سود خود به پایان رساند.

پیولی در پایان بازی انگشت اتهام را به سمت بازیکنان میلان گرفت و گفت: نیمه اول استراتژی بازی ما به خوبی جواب داد و حقش بود که بیش از دو گل بزنیم. متأسفانه آن دو صحنه که ما باید به مراتب در آنها بهتر کار می‌کردیم از نظر روانی روی بازیکنان ما تأثیرگذار بود و ذهنیت آنها را خراب کرد. دریافت دو گل در عرض سه چهار دقیقه همه چیز را عوض کرد. ابراهیموویچ این موقعیت را داشت که بازی را 3-3 مساوی کند اما گل‌هایی که خورده بودیم کاملاً تمرکزمان را از بین برده بود. اینتر نسبت به ما تیم به مراتب با تجربه‌تری است و به بازی در برخی شرایط خاص بیشتر عادت دارد. به همین دلیل هم آنها توانستند به بازی برگردند، البته ما بدشانس هم بودیم چون دو بار توپ را به تیر زدیم.

پیولی افزود: من از دست بازیکنانم عصبانی هستم، چون آنها در صحنه‌هایی که منجر به گل‌های اینتر شد به برخی وظایف دفاعی‌شان عمل نکردند و زمانی که کار را رها کردند، تاوانش را دادیم. واقعاً حیف شد چون ما بازی را تحت کنترل داشتیم و یک دست و پای حریف قدرتمند را بسته بودیم. طوری بازی کردیم که اصلاً مشخص نبود که میان دو تیم 19 امتیاز فاصله است. ما یکسری وظایف دفاعی داشتیم و به آنها عمل نکردیم. بدون شک در نیمه اول این بازی بهترین عملکرد فصل‌مان را ارائه کردیم اما در نهایت یک دربی را که داشتیم آن را می‌بردیم باختیم. در بازی‌های بعدی باید همان کاری که در نیمه اول این مسابقه انجام دادیم تکرار کنیم. نباید بروزویچ را روی خط محوطه جریمه تنها می‌گذاشتیم و نباید به الکسیس سانچس اجازه می‌دادیم از تله آفساید فرار کند. چند چیز بود که می‌دانیم باید بهتر از این‌ها انجام‌شان می‌دادیم. من حق دارم عصبانی باشم و حق دارم ناراحت باشم چون باید این بازیکنان را متوجه کنم توانایی اینکه از ارتکاب چنین اشتباهاتی جلوگیری کنند را دارند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم