مهم‌ترین فیلم‌هایی که سال ۲۰۲۳ می‌آیند

ترکیبی از فیلم‌های مختلف از «سریع ایکس» و «مرد مورچه‌ای» و «آکوامن» تا «باربی» و «اکوالایزر» و «جان ویک ۴»، همه فیلم‌هایی هستند که سال ۲۰۲۳ راهی سینماها می‌شوند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، شماری از فیلم‌هایی که در سال جدید راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شوند فیلم‌هایی‌ هستند که طرفداران زیادی در انتظار آنها هستند. از فیلم جدید مارتین اسکورسیزی و وس اندرسون تا فیلم‌هایی با بازی هریسون فورد و کیانو ریوز و فانتزی‌هایی مانند «باربی» و «آکوامن».

فهرستی از فیلم‌هایی که بیشترین چشم‌ها در انتظار آنهاست چنین است:

«مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتانمانیا»/ ۱۷ فوریه – جدیدترین فیلم از مجموعه «مرد مورچه‌ای» یا «آنت‌من» با بازی پل راد که این بار در قلمرو کوانتومی باید با اشرار مبارزه کند.

«خرس کوکایین»/ ۲۴ فوریه – به کارگردانی الیزابت بنکس درباره خرسی است که کوکایین می‌خورد و در جنگل فاجعه می‌آفریند.

«کرید ۳»/ ۳ مارس- مایکل بی جوردن بازیگر این مجموعه برای این فیلم پشت دوربین ایستاده و این بار آدونیس با دوست دوران کودکی‌اش یک بوکس‌باز اعجوبه است روبرو می‌شود.

«جیغ ۶» ۱۰ مارس – فیلم جدیدی از فرنچایز «جیغ» که نسل بعدی بازماندگان را برای شروعی جدید به نیویورک می‌برد.

«جان ویک: فصل ۴»/ ۲۴ مارس- کیانو ریوز دوباره بازمی‌گردد تا به کارگردانی چاد استاهلسکی با بیل اسکارسگارد به عنوان آخرین دشمن روبرو شود.

«سوپر ماریو»/ ۷ آوریل – جدیدترین تلاش برای آوردن این بازی ویدیویی به پرده‌های نقره‌ای، انیمیشنی با صدای کریس پرات خواهد بود.

«رنفیلد» / ۱۴ آوریل – در این کمدی ترسناک نیکلاس کیج در نقش دراکولا در نیواورلئان امروزی زندگی جدیدی پیدا می‌کند.

«نگهبانان گالاکسی»/ ۵ می- آخرین فیلم نگهبانان پس از «پایان بازی» با بازی پیتر کویل.

«سریع ایکس»/ ۱۹ می- قسمت دوم و آخرین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» با بازی وین دیزل و گروهش که بار دیگر برمی‌گردند. بری لارسون تازه‌وارد فیلم است.

«پری دریایی کوچک »/ ۲۶ می- جدیدترین فیلمی که به صورت زنده از انیمیشنی از دیزنی بازسازی شده و هالی بیلی در نقش پرنسس آریل بازی خواهد کرد. خاویر باردم نیز شاه تریتون شده است.

«اسپایدر من: در عرض اسپایدر ورس »/ ۲ ژوئن – انیمیشن برنده اسکار در ادامه با مردهای عنکبوتی جدید و دشمنانی جدید روبرو می‌شود. اسکار ایزاک از صداپیشگان فیلم است.

«ترانسفورمرز: ظهور هیولاها»/ ۹ ژوئن – اولین فیلم از این مجموعه پس از فیلم آخر که سال ۲۰۱۷ اکران شد با بازی آنتونی راموس و دومینیک فیش‌بک درباره باستان‌شناسی بروکلینی در دهه ۱۹۹۰ که یک مورد باستانی را کشف می‌کند.

«بدون احساس جدی »/ ۱۹ ژوئن – کمدی درامی با بازی جنیفر لارنس که به آگهی مادری پاسخ می‌دهد تا به پسر وی کمک کند.

«فلش»/ ۲۳ ژوئن – ازرا میلر با همه جنجال‌هایی که آفرید بار دیگر ابرقهرمان دنیای دی‌سی می‌شود. بن افلک و مایکل کیتون در نقش بتمن‌های قبلی نیز در فیلم هستند.

کمدی بی‌عنوانی از آدل لیم/ ۲۳ ژوئن – نویسنده «آسیایی‌های خرپول» این بار اولین کارگردانی خود را تجربه کرده و ۴ زن آسیایی آمریکایی را که در جستجوی مادر یکی از آنها هستند در آسیا دنبال کرده است.

«ایندیانا جونیز و بازی سرنوشت»/۳۰ ژوئن – آخرین فیلم ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد. او در تلاش است تا همراه دختر خوانده‌اش با بازی فیبی والر-بریج موضوع جدیدی درباره رویدادهای پس از جنگ جهانی دوم را کشف کند.

«ماموریت غیرممکن – قسمت اول»/ ۱۴ جولای – هفتمین قسمت از فیلم‌های هیجان‌انگیز و جاسوسی تام کروز با بدل‌کاری‌های بزرگ‌تر در دل رویدادهای جهانی.

«اوپنهامیر»/ ۲۱ جولای – فیلم جدید کریستوفر نولان درباره رویدادهای ساخته شدن بمب اتمی. کیلین مورفی در نقش اصلی در کنار فلورانس پیو، امیلی بلانت و رابرت داونی جونیور و مت دیمون.

«باربی »/ ۲۱ جولای – فیلمی که سوژه‌اش عروسک‌های مشهور باربی هستند و مارگو رابی و رایان گاسلینگ بازیگرانش. گرتا گرویگ روی صندلی کارگردانی است.

«اکوالایزر ۳»/ یکم سپتامبر – دنزل واشینگتن بار دیگر به کارگردانی آنتوان فوکوا تفنگذار بازنشسته آمریکایی را وارد ماجرایی جدید می‌کنند.

«یک بارمصرف‌های ۴»/ ۲۲ سپتامبر – سیلوستر استالونه، جیسون استتام و دولف لاندگرن به عنوان مزدورانی باز می گردند که این بار باید یک دلال بزرگ اسلحه را سرنگون کنند.

«جن گیر»/ ۱۳ اکتبر – دیوید گوردن گرین با یک فیلم ترسناک و ادامه فیلم ۱۹۷۳ درباره دختری ۱۲ ساله که توسط یک جن تسخیر شده، به سینما بازگشته است.

«تلماسه: قسمت دوم»/ ۳ نوامبر – نیمه دوم اقتباس علمی تخیلی دنیس ولینو با بازی فورانس پیو و تیموتی شالامه و زندایا.

«بازی‌های گرسنگی: ترانه پرنده‌های نغمه‌خوان و مارها »/ ۱۷ نوامبر – پیش‌درآمدی بر مجموعه «بازی‌های گرسنگی» که دختری از منطقه فقیر را معرفی می‌کند.

«وانکا»/ ۱۵ دسامبر – پل کینگ کارگردان پدینگتون، داستان اصلی ویلی وانکا را تصویر کرده است.

«آکوامن و پادشاهی گمشده»/ ۲۵ دسامبر – جیسون موموآ بار دیگر بازگشته است تا داستانی جدید از آتلانتیس را تصویر کند.

«بلوار ناامیدی» – خواکین فینیکس پرتره یکی از موفق‌ترین کارآفرینان تمام دوران را تصویر می‌کند.

«ماسترو» – فیلم زندگی لئونارد برنشتاین استاد آهنگسازی با بازی بردلی کوپر و در عین حال بازگشت او به صندلی کارگردانی برای اولین بار پس از «ستاره‌ای متولد شده است».

«ناپلئون» – جدیدترین فیلم ریدلی اسکات با بازی خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت وونسا کربی در نقش ژوزفین

«شهر سیارکی» – جدیدترین فیلم وس اندرسون درباره یک کنوانسیون نجوم در دل بیابان. شماری از بازیگران بزرگ از اسکارلت جوهانسون و تام هنکس تا برایان کرانستون و مارگو رابی در این فیلم بازی می‌کنند.

«قاتلان ماه کامل» – مارتین اسکورسیزی این بار به سراغ جامعه سرخپوستان آمریکا رفته که زندگی‌شان پس از کشف نفت نابود می‌شود. رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.