مارادونا: امیدوارم مسی مقابل ناپولی شب خوبی نداشته باشد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف خانگی تیم فوتبال ناپولی و بارسلونا در شهر ناپل، دیه‌گو مارادونا گفت‌و‌گویی با نشریه «ماتینو» ایتالیا انجام داد و در آن ابراز امیدواری که هموطنش در بارسلونا شب خوبی را سپری نکند.

اسطوره آرژانتینی تیم فوتبال ناپولی که بهترین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در این تیم سپری کرد و به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این تیم شناخته می‌شود، گفت: امیدارم که مسی مقابل ناپولی بازی خوبی انجام ندهد، البته او بازیکنی فوق‌العاده با استعداد و پرانرژی است. او باید با علم به اینکه بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال است به دوران بازیگری و زندگی‌اش ادامه دهد. من از تماشای تمام بازی‌های لئو برای تیم ملی آرژانتین کلی لذت می‌برم.

مارادونا در پاسخ به این سؤال که امشب از میان دو تیم ناپولی و بارسلونا که سابقه بازی در هر دوی آنها را دارد طرفدار کدام است، تأکید کرد: درست است که این بارسلونا بود که درهای ورود به فوتبال اروپا را برایم باز کرد اما من با ناپولی تاریخ‌سازی کردم. قلب من با ناپولی است. من در بوکا بازی کردم که باشگاه بزرگی است و از طریق بارسلونا وارد فوتبال اروپا شدم که رؤیای همه فوتبالیست‌های آرژانتینی است. در آنجا اما من با مشکلات فیزیکی فراوانی مواجه شدم. در ناپولی تمام تلاشم را کردم تا اشتیاقم را نشان دهم. در ناپولی سال‌های فوق‌العاده‌ای داشتم که هم به نفع این تیم و هم به نفع تیم ملی بود. ما لیگ را بردیم، بعد از آن جام یوفا و بعد هم جام جهانی. ناپولی این فصل وضعیت سختی داشته اما با ورود گتوسو اوضاع بهتر شده است. ناپولی بازی سختی مقابل بارسلونا خواهد داشت. از ناپولی انتظار شگفتی‌سازی دارم.

تیم‌های ناپولی و بارسلونا امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم