لیگ برتر انگلیس| برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش «سون»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه ویلاپارک عصر امروز (یکشنبه) محل رویارویی تیم‌های استون‌ویلا و تاتنهام بود که جدال پرگل دو تیم در نهایت با برتری دراماتیک 3 بر 2 شاگردان آقای خاص همراه شد. استون ویلا ابتدا در این دیدار با گل به خودی دقیقه 9 توبی آلدرویرلد از میهمانش پیش افتاد، اما همین مدافع بلژیکی در دقیقه 27 اشتباه خود را جبران کرد و کار را به تساوی یک-یک کشاند. در ادامه هیونگ‌مین سون در دقیقه 2+45 اسپرز را در نتیجه پیش انداخت تا شاگردان ژوزه مورینیو با برتری راهی رختکن شوند.

در آغاز نیمه دوم اما استون‌ویلا خیلی سریع به گل تساوی رسید و بیورن انگلس در دقیقه 53 نتیجه را 2-2 کرد، اما این پایان کار نبود  و هیونگ‌مین سون کره‌ای در دقیقه 4+90 گل برتری تاتنهام را به ثمر رساند تا تیم آقای خاص با سه امتیاز ارزشمند ویلاپارک را ترک کند.

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد 40 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. استون‌ویلا هم 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم ایستاده است.

در همین چارچوب از ساعت 20 امشب، آرسنال در ورزشگاه امارات از نیوکاسل میزبانی می‌کند. همچنین از ساعت 23:30 فردا (دوشنبه) تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم