فلیک: به تیمم بابت صعود به نیمه نهایی جام حذفی افتخار می‌کنم/ شالکه در لاک دفاعی فرو رفته بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش در خانه شالکه و راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان گفت: بازیکنانم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی خیلی هوشمندانه‌ای را ارائه کردند. از نحوه به پیروزی رسیدن‌مان در این دیدار راضی هستم. ما مقابل شالکه‌ای قرار گرفتیم که در این دیدار کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود.

وی افزود: با این وجود ما موقعیت‌هایی روی دروازه آنها خلق کردیم، روی هم رفته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در جریان بازی 85 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در نهایت در جام حذفی مهم صعود به مرحله بعد است که ما این کار را کردیم. ما حالا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم و به همین خاطر به تیمم خیلی افتخار می‌کنم.

سرمربی باواریایی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما روحیه خیلی خوبی داشته و در فرم و شکل خوبی هم قرار دارند. در این بازی نمی‌خواستیم تغییراتی زیادی در ترکیب تیم به وجود بیاوریم. از حالا به فکر ریکاوری هر چه سریع‌تر خواهیم بود و پس از یک و نیم روز استراحت، خودمان را برای بازی با آگزبورک آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم