سیمئونه: این لیورپول در تاریخ ماندگار می‌شود/ کاستا آماده بازی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از احتمال بازی کردن دیه‌گو کاستا خبر داد.

 سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اظهار داشت: دیه‌گو کاستا پس از ماه‌ها مصدومیت توانست در 40 دقیقه تمرین فشرده و پرفشار  شرکت کند و نشان بدهد می‌تواند مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود. در تمرین  موراتا هم شرکت داشت. او که دقایقی مقابل والنسیا هم به میدان رفته بود در ترکیب اصلی روخی بلانکو حضور خواهد داشت. قطعا نمی‌توانم  روی ژائو فلیکس حساب کند. او  در تمرین  غایب بود تا رسما غایب بزرگ بازی  باشد. ژائو در واقع از دربی مادرید به بعد احساس درد دارد و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد. هررا و تریپیه  دیگر غایبان ما هستند. 

او در ادامه افزود: کاستا او در حال بهبودی است و با انگیزه زیادی تمرین می‌کند. او یکی از 19 بازیکن دعوت شده برای دیدار با لیورپول است و  احتمال بازی کردنش هم وجود دارد.مهم نیست مردم  چه  چیزی می‌گویند. تنها چیزی که اهمیت دارد اتفاقات درون بازی است. همه کلمات پیش زمینه می‌سازند اما در بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من بدبین نیستم. احساس خوشبینی می‌کنم  و انگیزه داریم. ورزشگاه پر خواهد بود. بازیکنان با کیفیتی داریم. با خوشبینی و شور و شوق برای این بازی آماده می‌شویم.

سیمئونه در پایان به تمجید از کلوپ پرداخت و افزود:  دورتموند تحت هدایت کلوپ را به یاد دارم و حالا در لیورپول است. این تیم لیورپول در تاریخ ماندگار خواهد شد. لیورپول را خیلی دوست دارم چون مستقیم بازی می‌کند.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم